آتش سوزی بوفه آشپزخانه در سالن آمفی تئاتر برج مسکونی

به گزارش گروه حوادث رکنا، آتش سوزی بوفه آشپزخانه سالن آمفی تئاتر یک برج مسکونی در پونک، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

آتش سوزی بوفه آشپزخانه در سالن آمفی تئاتر برج مسکونی

این حادثه ساعت 21:48 دقیقه شب گذشته توسط ساکنین مستقر در سالن آمفی تئاتر یک برج مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 55، 102 و گروه امداد و نجات ایستگاه 114 به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی و نردبان به محل حادثه در میدان پونک، بلوار عدل، خیابان حیدری مقدم، برج جام جم اعزام شدند.

آتش سوزی بوفه آشپزخانه در سالن آمفی تئاتر برج مسکونی

مجید شهرمی رئیس ایستگاه 55 در این باره گفت: در طبقه منفی دو یک برج مسکونی 22 طبقه(جام جم) یک سالن آمفی تئاتر از قسمت بوفه آشپزخانه دچار آتش سوزی شده بود.

آتش سوزی بوفه آشپزخانه در سالن آمفی تئاتر برج مسکونی

وی افزود: آتش نشانان هنگامی که به داخل سالن آمفی تئاتر در طبقه منفی دو این برج رسیدند دود بسیار زیادی تمام فضای را فراگرفته و به داخل طبقات فوقانی برج و واحدهای مسکونی نیز نفوذ کرده بود.

شهرمی تصریح کرد: آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی درمیان دود غلیظ ناشی از آتش سوزی، وارد محل حادثه شدند و به سرعت با استفاده از لوله های آبرسانی به مقابله با آتش سوزی در قسمت بوفه آشپزخانه پرداختند و آن را در مدت زمان کوتاهی خاموش کردند.

وی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به جستجو و نجات محبوسین پرداختند و خوشبختانه تمامی افراد را در همان لحظات اولیه وقوع این حادثه، از داخل سالن آمفی تئاتر به محل ایمن خارج کردند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی بعد از ایمن سازی کامل محل حادثه، دودهای انتشار یافته در داخل برج مسکونی را به وسیله فن های فشار قوی به بیرون تخلیه کردندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟