وسوسه های مرگبار پسر 18 ساله یک معجزه رقم زد+ عکس

" تریستون بایلی "، ۱۸ ساله هنگامی که قصد داشت در بالای پلی در شهر دالاس واقع در ایالت تگزاس آمریکا عکس سلفی بگیرد ناگهان از ارتفاع ۱۵ متری (۵۰ فوتی) به پایین سقوط کرد. این نوجوان به همراه دوستش با صعود به بالای پل " مارگارت درموت " قصد داشت با خط افق که در پشت سر آن‌ها قرار داشت عکس سلفی بگیرد که دچار این حادثه شد.

در این حادثه تریستون در بالای پل ناگهان در اثر لغزیدن تعادل خود را از دست داد و پس از سقوط با شدت زیادی به زمین برخورد کرد. او در گفتگو با CBS آمریکا گفت: " من در آن شب به راحتی جان خود را از دست می‌دادم. واقعا مرگ را در مقابل چشمانم دیدم. "

در این حادثه او دچار شکستگی لگن و دنده شد و ریه او نیز سوراخ شد. بنا بر گفته پزشکان آسیب ندیدن بیشتر این نوجوان در این حادثه یک معجزه بود. دکتر " داریل آموس "، در این باره گفت: " واقعا حیرت آور بود که این نوجوان دچار شکستگی گردن نشد. واقعا حیرت انگیز بود که او دچار فلج پایین تنه نشد. "

گفته می‌شود این نوجوان در آینده سلامتی کامل خود را بدست خواهد آورد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که تهیه عکس سلفی از نقاط خطرناک اینچنین حادثه ساز می‌شود. سال گذشته نیز یک جوان هندوستانی که قصد تهیه عکس سلفی از بالای یک آبشار در این کشور را داشت در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحت شدید شد. " سوبرات ناگ" ۲۴ ساله که روز به همراه دوستانش برای دیدن آبشار " گالی گابدار" در منطقه "کوراپوت" ادیشا هند رفته بودند هنگام تهیه عکس سلفی دچار حادثه شد و به بیمارستان منتقل گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟