زخمی کوچک انگشتان دست یک زن را به صورت وحشتناکی خورد +عکس+16

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زنی 53 ساله که تنها با نام خانم ژانگ از استان هوبی در چین شناخته شده است و نام و تصویرش منتشر نشده است، بریدگی کوچک درمان نشده ای روی دستش داشت که بی توجه به آن وقتی موجب قانقاریا شد بسیار شوکه شد و از این که بریدگی کوچک دستش را درمان نکرده رها کرده بود و هشت انگشتش سیاه شد وحشت کرد.

این زن در حالی که کارهای خانه را انجام می داد، دچار جراحتی ریز شد از آنجا که این بریدگی جزئی بود،زن توجهی به آن نکرده و آن را به حالت عادی گذاشت تا درمان شود. اما طبق گزارش شبکه تلویزیونی چین دو روز بعد او متوجه کبودی در اطراف زخم شد که پس از آن در بین انگشتانش پخش شد؛ طوری که تمام دست چپ او، به جز انگشت شستش، و انگشت کوچک دست راستش سیاه شده بود و مشخص است که چطور بافت انگشتان او ضعیف شده و به قول پزشک معالج به نوعی خورده شده اند، البته نه معنای واقعی خوردن ولی تخریب و ضعف چنین حالت مشابهی را ایجاد کرده است.

پس از مراجعه به پزشک به خانم ژانگ گفته شد که هشت انگشت دستهایش دچار قانقاریا شده است و بخشی از دست های او سیاه بسیار خشک، دردناک و به تدریج بی حس شدند.

خوشبختانه پس از درمان در بیمارستان، علائم بیماری او بهبود یافته است با این حال، پزشکان هشدار داده اند هر کسی که علائم مشابهی داشته باشد باید سریعا به دنبال کمک پزشکی باشد.

قانقاریا بیماری است و زمانی اتفاق می افتد که بافت بدن می میرد این بیماری معمولا به دلیل جراحت و یا عفونتی که باعث از دست رفتن خون می شود ایجاد شده و اغلب انگشتان دست و پا را تحت تاثیر قرار می دهد.با این حال، قانقاریا می تواند در داخل بدن، به اندام ها و ماهیچه های داخلی آسیب برساند بنابراین توصیه می شود هر گونه زخم و جراحتی را جدی گرفته و با توجه صحیح آن را درمان کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟