حواس‌پرتی عجیب یک پدر جوان چینی موجب شد تا دختر ۱ ساله‌اش در معرض مرگ قرار گیرد. این دختر که هویتش «دوودوو» اعلام شده، پس از آنکه پدرش به اشتباه پودر سوسک‌کش را در شیر میکس کرده و به او خورانده بود، دچار بدحالی شدید شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. دوودوو ۱ ساله که دچار ناراحتی شدید کبد و کلیه شده بود، سرانجام پس از دو روز درمان روز پنجشنبه از بیمارستان "ووهان" واقع در استان هبئی چین مرخص شد.

پدر ۲۸ ساله این کودک که هویتش «ژائو» اعلام شده، در شرح ماجرا به یکی از رسانه‌های محلی چین گفت که پودر سوسک‌کش را اشتباهاً به جای کلسیم در لیوان شیر دخترش ریخته بود. ژائو گفت پس از برخاستن از خواب در حالی که هنوز خواب آلود بود، همسرش از او خواست تا یک لیوان شیر برای دخترشان آماده کند. بنا بر گفته ژائو تغییر دکوراسیون خانه که به تازگی انجام شده بود، موجب شد تا او پودر سوسک‌کش را به جای کلسیم اشتباهاً در شیر بریزد.

او گفت که دخترش پس از خوردن شیر دچار رنگ پریدگی و دو بار دچار استفراغ شد. بنا بر گفته ژائو شدت درد دخترش آنقدر زیاد بود که بی‌وقفه گریه می‌کرد. او پس از بررسی مسئله متوجه اشتباه مرگبار خود شد و بلافاصله دخترش را به بیمارستان رساند. بنا بر گفته پزشک بیمارستان اگرچه کلیه و کبد این دختر دچار آسیب شده اما وضعیت او وخیم نیست. بنا بر گفته ژائو پزشک به او گفت در صورتی که دخترش به موقع به بیمارستان منتقل نمی‌شد، او باید شاهد یک تراژدی می‌بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟