حجم ویدیو: 11.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، رویت دو یوفوی درخشان عجیب را در آسمان کشور آمریکا به تصویر می‌کشد. یک شهروند اهل ایالت «اورگن» آمریکا با کمک دوربین تلفن همراه خود ویدئویی از این دو یوفوی درخشان را در اواخر ژانویه تهیه کرد. در این ویدئو این دو یوفوی درخشان در فاصله نزدیکی به یکدیگر در آسمان شناور هستند. یکی از یوفو‌ها قرمز رنگ و دیگری سفیدرنگ است.
«کوتی الکساندر» در این باره گفت: «من در بیرون از کلبه‌ام در حال قدم زدن بودم که ناگهان یک نور درخشان را دیدم. منظورم از نور درخشان یعنی نوری که بسیار درخشان بود و در آسمان به راحتی دیده می‌شد. «سپس کوتی به دوستش فریدمن که او نیز چند شب پیش مشابه این صحنه را در آسمان دیده بود گفت: «فریدمن تو نمی‌توانی باور کنی. من دو نور درخشان را در آسمان دیدم. آن‌ها به مدت ۲ دقیقه و در آسمان و در نزدیک یکدیگر بودند و ناگهان ناپدید شدند.» کوتی افزود: «چه باور کنند یا نکنند من این دو نور را در آسمان دیدم. من یقین دارم ما تنها نیستیم و موجودات دیگری نیز در آسمان حضور دارند.»
این در حالی که چند شب پیش از رویت این نور‌های درخشان در آسمان توسط کوتی الکساندر، دوست او فریدمن نیز متوجه صحنه‌ای مشابه در آسمان شده بود. «فریدمن» درباره مشاهدات خود گفت: «من در بیرون از خانه‌ام در حال قدم زدن بودم که نور درخشانی را دیدم. واقعاً نور درخشانی بود که در آسمان به راحتی دیده می‌شد. من فکر می‌کنم بسیار عجیب بود، چون آن‌ها بر روی یک علفزار شناور بودند و در نزدیک آن‌ها چیز دیگری دیده نمی‌شد. من مطمئن هستم آن‌ها هواپیما یا یک سیاره نبودند. آن‌ها در فاصله ۵۰۰ فوتی زمین در آسمان شناور بودند.»
انتشار این ویدئو با واکنش یوفوشناس مشهور، «اسکات سی وارینگ» نیز همراه بود و او مطلبی را در خصوص مشاهدات این دو شهروند اهل اورگن به همراه این ویدئو در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟