به گزارش گروه حوادث رکنا، حسن مصفا اظهار داشت: این کودک که برای بازی به حاشیه رودخانه رفته بود براثر لغزندگی در آب خروشان این رودخانه افتاده و غرق شده است.

وی ادامه داد: ساعت 10 و 30 دقیقه امروز این حادثه به نیروهای هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله 2 تیم عملیاتی متشکل از 15 نفر نیروی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون جسد این کودک پیدا نشده است و تلاش گروه های امدادی این جمعیت در این رابطه با قوت ادامه دارد.

مصفا بیان کرد: این دومین حادثه غرق شدگی در شبانه روز گذشته در سیستان و بلوچستان است که براثر بی احتیاطی افراد رخ داده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: براساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده از ایستگاه های بارانسنجی سراسر استان بیشترین میزان بارندگی با 107 میلیمتر از ایستگاه باران سنجی بزمان گزارش شده است.

محمود دیانتی افزود: بعد از بزمان بیشترین میزان بارندگی به ایستگاه های فنوج و چاه کمال خاش به ترتیب با 55 و 40 میلی متر باران اختصاص یافت.

فعالیت این سامانه بارشی سبب طغیان رودخانه های محلی و آبگرفتگی معابر شد به طوری که روز گذشته برخی راه های ارتباطی جنوب استان بسته شد.

امروز نیز مدارس پیش دبستانی و دبستان نوک آباد خاش و تمام مقاطع تحصیلی دهستان های تابعه این بخش برای جلوگیری از حوادث احتمالی تعطیل شده است.

قصرقند در شمال شهرستان چابهار در ارتفاع 450 متری از سطح دریا و فاصله 550 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟