فریاد های کمک خواستن در خاوران / سرنوشت 7 قربانی چه شد؟+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، کارگران کارگاه تولیدی با دیدن شعله های آتش و بسته شدن راه خروج به بیرون از کارگاه، چاره ای جز تماس با سامانه ی ۱۲۵ و فریاد زدن برای کمک خواهی نداشتند.

آتش گرفتن کارگاه تولیدی ساعت دیواری ۷ مصدوم به دنبال داشت

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محض دریافت این خبر درساعت ۸:۳۰ صبح امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای ۱۲۱ و ۶۳ و همچنین گروه امداد و نجات 15 این سازمان را به محل حادثه واقع در جاده ی خاوران غرب، شهرک صنعتی خاوران، سایت آهنگران اعزام کرد که با توجه به نبود شیر آب آتش نشانی(هیدرانت) در محل حادثه، یک دستگاه تریلر تانکر و همچنین یک دستگاه خودروی حامل دستگاه تنفسی رهسپار محل این حادثه شدند.

آتش گرفتن کارگاه تولیدی ساعت دیواری ۷ مصدوم به دنبال داشت

محمد شکریان رئیس ایستگاه ۶۶ سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: آتش سوزی به علت سهل انگاری و عدم رعایت موارد ایمنی در یک کارگاه دو طبقه ی تولید ساعت دیواری به وسعت حدودآً ۲۰۰ متر مربع اتفاق افتاد که باعث گرفتار شدن ۷ نفر از کارگران نوجوان و جوان با میانگین سنی ۱۵ تا ۲۵ سال درداخل این کارگاه شد.

آتش گرفتن کارگاه تولیدی ساعت دیواری ۷ مصدوم به دنبال داشت

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق محل و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد کارگاه شدند و همزمان با مهار این آتش سوزی، کارگران را از میان دود و آتش خارج کردند.

آتش گرفتن کارگاه تولیدی ساعت دیواری ۷ مصدوم به دنبال داشت

رئیس ایستگاه آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه هر ۷ نفر محبوس شده درداخل کارگاه با کمترین میزان مصدومیت از محیط خارج و برای ادامه ی مداوا توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

شکریان افزود: با توجه به وجود ۵ عدد سیلندر اکسیژن درداخل حیاط و احتمال منفجر شدن، آتش نشانان به سرعت اقدام به خنک کردن آنها کردند و همزمان با انتقال سیلندرها به بیرون از حیاط، خطر انفجار آنها برطرف شد.

شایان ذکر است تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این آتش سوزی درحال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟