برخورد دو خودروی سواری در شهرک غرب سه مصدوم داشت + تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران و اعلام وقوع تصادف دو دستگاه خودرو با هم، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 25 و گروه امداد و نجات 3 را ساعت 14:50 دقیقه روز گذشته به محل حادثه در شهرک غرب، خیابان هرمزان اعزام کرد.

برخورد دو خودروی سواری سه مصدوم داشت

بنا به اظهار مرتضی اینانلو فرمانده آتش نشانان اعزامی، دو دستگاه خودرو سواری پژو در حال حرکت درخیابان هرمزان به علت نامعلومی با یکدیگر تصادف کردند که یکی از این خودرو ها پس از انحراف از مسیر اصلی به یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد.

برخورد دو خودروی سواری سه مصدوم داشت

وی اضافه کرد: به دنبال این حادثه، راننده مرد 30 ساله خودرو و همچنین سرنشینان خودرو سواری دیگر شامل بانوی 35 ساله و کودک 12 ساله دچار جراحت و مصدومیت از ناحیه سر، گردن و صورت شدند.

برخورد دو خودروی سواری سه مصدوم داشت

اینانلو با اشاره به گرفتار شدن سرنشینان هر دو خودرو، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق خودروها، از نشت بنزین خودرو ها جلوگیری کردند.

برخورد دو خودروی سواری سه مصدوم داشت

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: مصدومین توسط آتش نشانان از داخل خودروها بیرون آورده و برای انجام مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی ادامه داد: خودروهای حادثه دیده پس از حضور جرثقیل در محل این حادثه، با رعایت موازین ایمنی به محلی امن انتقال داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟