مرگ دردناک یک مرد در فاجعه فرمانیه تهران+تصاویر

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در این باره اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۳۸ ظهر امروز یک مورد حادثه ریزش آوار در محل گودبرداری شده در خیابان فرمانیه به سامانه ۱۲۵ سازمان اتش نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: محل حادثه یک قطعه زمین به وسعت ۳۰۰ متر بود که به عمق ۶ متر گودبرداری شده بود و کارگران در ضلع جنوبی آن مشغول به کار بودند که به یکباره بخشی از دیوار تخریب شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان در محل مشاهده کردند که دو نفر کارگر در زیر آوار محبوس شده‌اند که بلافاصله و همزمان با ایمن سازی عملیات خاک برداری را آغاز کردند.

9341737_489

ملکی گفت: بعد از دقایقی خاکبرداری، آتش‌نشانان موفق شدند اولین کارگر که حدودا ۳۵ ساله و تابعیت افغانستانی داشت را از زیر آوار خارج کنند که خوشبختانه این کارگر زنده بود، اما از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

 

9341738_707

وی افزود: سرانجام آتش نشانان پس از جستجوی فراوان توانستند کارگر دوم که زیر خاک مدفون شده بود را از زیر آوار خارج کنند و تحویل اورژانس دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: مشخص شد که این کارگر ۳۰ ساله در این حادثه جان باخته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟