تلاش آتش نشانان از خاکستر شدن آموزشگاه کنکوری ها در خیابان آل احمد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از یک آموزشگاه کنکور، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 10 را ساعت 07:50 صبح امروز به خیابان جلال آل احمد، خیابان شقایق، کوچه برنده رساندند.

آموزشگاه کنکور در آتش سوخت

مهدی خضری پور فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه اداری- آموزشی که مساحت هر طبقه به 70 متر مربع می رسید آتش سوزی رخ داده و شعله و دود بسیار غلیظی از پنجره های این واحد آموزشی به بیرون زبانه می کشید.

آموزشگاه کنکور در آتش سوخت

وی افزود: با توجه به کاربری این ساختمان به عنوان آموزشگاه کنکور، آتش نشانان در هنگام رسیدن به محل حادثه با دربهای بسته روبرو شدند.

آموزشگاه کنکور در آتش سوخت

خضری پور با اشاره به بازگشایی درب ورودی به وسیله تجهیزات خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات با استفاده از تجهیزات مخصوص، درب ورودی آموزشگاه را گشودند و با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

آموزشگاه کنکور در آتش سوخت

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه، آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از گسترش شعله های آتش به سایر واحدها جلوگیری به عمل آوردند.

آموزشگاه کنکور در آتش سوخت

گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی هم اکنون در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟