شعله های آتش در خیابان ولیعصر +تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، این حادثه ساعت 06:15 صبح امروز رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 67 و 1 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران خود را به خیابان ولی عصر، چهارراه امیربهادر، خیابان بشیری رساندند.

دفتر بنگاه املاک دچار آتش سوزی شد

علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران ابراز داشت: یک باب مغازه با کاربری مشاور املاک به متراژ 14 متر مربع که درب کرکره ای آن بسته بود، طعمه آتش سوزی شد.

وی اعلام کرد: هنگام رسیدن نیروهای عملیات در محل حادثه، از درزهای درورودی بنگاه مسکن دود خارج می شد که آتش نشانان بلافاصله مشغول عملیات شدند.

دفتر بنگاه املاک دچار آتش سوزی شد

جبارزاده اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با بکارگیری تجهیزات برش کاری، قفل های کرکره مغازه را باز کردند و سپس با بستن دستگاه های تنفسی وارد مغازه شده و به وسیله تجهیزات خاموش کننده، این آتش سوزی را در لحظات اولیه، مهار و کاملاً خاموش کردند.

دفتر بنگاه املاک دچار آتش سوزی شد

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که این حادثه خسارت چندانی نداشت، خاطرنشان کرد: آتش نشانان در پایان عملیات خود بوسیله فن های فشار قوی، دود غلیظ به جای مانده در مغازه را به بیرون تخلیه و محل را کاملا ایمن سازی کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟