جراحی 30 هزار دلاری برای تبدیل شدن به بدل مایکل جکسون + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، لئو بلانکو مرد 22 ساله اهل آرژانتین، می گوید که طی هفت سال گذشته بیش از 30 هزار دلار برای جراحی های پلاستیک و زیبایی خود هزینه صرف کرده است و هدف او از این همه تلاش تبدیل شدن به بدل مایکل جکسون بوده است.

بلانکو یکی از صدها نفر از طرفداران مایکل جکسون در سراسر جهان است، اما آن چه که او را از همه جدا می کند وسوسه ی تغییر در او است که مثل مایکل جکسون واقعی نشان می دهد.

به گفته مرد جوان، او زمانی که نوجوان بود ویدئوها و تصاویر مایکل جکسون را بسیار تماشا می کرد و خیلی زود فهمید که می خواهد مثل او باشد.

وی در سن 15 سالگی، اولین جراحی پلاستیک را انجام داد و رویای خود را برای تبدیل شدن به یک مدل کامل از مایکل جکسون تغییر داد، اما بعد از هفت سال و 11 عمل جراحی پلاستیک، او هنوز تصور می کند که آن طور که باید شبیه او نشده و قصد دارد ظاهر خود را حتی بیشتر تغییر دهد.

بدل مایکل جکسون در آرژانتین در یک مصاحبه ویدئویی با تلویزیون ادعا کرد که تا کنون بیش از 30،000 دلار برای جراحی های پلاستیکی و سایر روش های زیبایی صرف کرده است.

همچنین او چهار عمل جراحی بر روی بینی خود داشت و عملیات روی گونه های او، فک و چانه اش انجام شده تا بیشتر شبیه جکسون واقعی شود .

گفتنی است که او شباهت بسیاری به مایکل جکسون پیدا کرده است و این را به خوبی از عکس العمل کاربران شبکه های اجتماعی و مردم در خیابان ها و می بیند ولی هنوز معتقد است که راهش با انتها نرسیده و نیاز به جراحی های بیشتری دارد.

مادر لئو از این رفتار پسرش ابراز نگرانی می کند و بارها به او گفته که گاهی حتی او که مادرش است هم به لئو بودنش شک می کند این درحالی است که لئو برای رسیدن به هدفش جراحی های دیگری و به طبع تغییرات بیشتری در راه دارد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 454511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟