مصدومیت راننده در حادثه واژگونی کامیون تریلی حامل بارگندم + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از دریافت خبر این حادثه از سوی شاهدین، با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 14:33 دقیقه امروز، بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 44 به بزرگراه شهید لشگری، سه راهی سنگی روانه شدند.

مصدومیت راننده در حادثه واژگونی کامیون تریلی حامل بارگندم

بنا به اظهار ناصر نظری معاد رئیس ایستگاه 44 سازمان آتش نشانی؛ یک دستگاه کامیون تریلی با بار 25 تن گندم در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری درحال حرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و تمامی چرخ های سمت راست این کامیون به داخل کانال آب کنار بزرگراه افتاد و به حالت نیمه واژگون درآمد و همچنین قسمتی از بار آن به داخل خیابان ریخت.

مصدومیت راننده در حادثه واژگونی کامیون تریلی حامل بارگندم

وی اضافه کرد: براثر این حادثه راننده مرد 35 ساله تریلی از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شد که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک رانندگان خودرو های عبوری از کامیون بیرون آورده شد.

مصدومیت راننده در حادثه واژگونی کامیون تریلی حامل بارگندم

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل، علاوه بر ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در بزرگراه و نیز هدایت خودرو های عبوری از مسیری ایمن، مشغول عملیات شدند.

نظری معاد تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی، راننده مصدوم را به آمبولانس منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

وی در خاتمه اعلام کرد که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟