بخاری برقی اتاقک کارگری را به آتش کشید + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، حوالی ساعت ۱۳ ظهر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی با دریافت خبر یک مورد آتش سوزی در خیابان صداقت واقع در شرق به غرب جاده ی خاوران، آتش نشانان ایستگاه ۶۳ به همراه تیم نجات ۱۵ را عازم محل حادثه کرد.

بخاری برقی اتاقک کارگری را به آتش کشید

مالک جنگجو فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل دراین باره گفت: استفاده ی ناایمن ازیک دستگاه بخاری برقی در مجاورت پشتی دیواری در داخل اتاقک کارگری دریک انبار لوازم خودرو موجب آتش گرفتن و شعله ور شدن آن شد.

بخاری برقی اتاقک کارگری را به آتش کشید

وی اضافه کرد: آتش نشانان به همراه تیم نجات فوراً پس از قطع کردن برق و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد محل حادثه شدند و همزمان با جستجوی اتاقک ۱۲ متر مربعی برای اطمینان از عدم وجود محبوس شده به خاموش کردن آتش مشغول شده و از سرایت آن به داخل انبار جلوگیری کردند.

بخاری برقی اتاقک کارگری را به آتش کشید

این فرمانده ی آتش نشانی افزود: پس از مهار شعله های آتش و لکه گیری محل مشخص شد که انتقال گرمای بخاری برقی به پشتی دیواری باعث شعله ور شدن آن شد.

جنگجو ادامه داد: شعله های آتش سپس به فرش و دیگر لوازم اشتعال زای اطراف و در نهایت شعله ور شدن کامل این اتاقک شد.

وی با اعلام این که هیچ یک از کارگران دراین حادثه آسیبی ندیدند، تصریح کرد: آتش نشانان بعداز خاموش کردن کامل آتش و نیزایمن سازی محل، تذکرات ایمنی لازم را به کارگران و مالک انبار گوشزد کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟