باد سقف مدرسه در مانه و سملقان را برد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، امین فلاح اظهار داشت: سقف این مدرسه با ورق های گالوانیزه پوشیده شده بود که امروز قسمتی از آن با وزش تندباد از جا کنده شد.

وی با بیان اینکه حادثه به دانش آموزان و معلمان آسیبی نرسانده، افزود: پس از دریافت گزارش ماجرا، بلافاصله گروهی برای تعمیر سقف مدرسه به این روستا اعزام شد.

فلاح با بیان اینکه مدرسه چخماقلو 6 سال پیش به بهره برداری رسیده، گفت: روستای چخماقلو در بلندترین نقطه شهرستان مانه و سملقان و در منطقه ای به شدت بادخیز واقع شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی افزود: تلاش داریم تا تعمیر سقف امروز انجام شده و نسبت به استحکام بخشی و جلوگیری از حوادث مشابه اقدام شود.

عضو شورای اسلامی روستای چخماقلو نیز گفت: در صورتی که کار تعمیر سقف مدرسه امروز انجام نشود، با توجه به تداوم وزش باد، خسارات بیشتر می شود.

یادگار غلامی با بیان اینکه به معلمان توصیه شده تا زمان ترمیم سقف آسیب دیده، مدرسه را تعطیل کنند، افزود: تندباد همچنین دیشب منجر به افتادن تیر برق و شکستن برخی درختان شده است.

روستای چخماقلو در 20 کیلومتری شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان و 65 کیلومتری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع است.

بیش از 100 دانش آموز در مدرسه 6 کلاسه روستای چخماقلو درس می خوانند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 451982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟