وحشت در خوزستان / فرار از خانه ها بخاطر رانش زمین + عکس و جزییات

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: منازل مسکونی در منطقه سادات حسینی از توابع دهدز به علت رانش زمین دچار خسارت شدند.به گزارش گروه حوادث رکنا، علی خدادادی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با شاره به رانش زمین در روستای غریبی ها و خسارت دیدن برخی منازل مسکونی گفت: در حال تخلیه اهالی روستا و اسکان اضطراری آن‌ها در مساجد و مدرسه‌های این منطقه هستیم.

وی افزود: ۲ تیم امداد و نجات هلال احمر در این منطقه مستقر است و با وجود پیش بینی رانش و هشدار‌های قبلی به ساکنان مبنی بر تخلیه این منازل، متاسفانه این کار انجام نگرفته بود.

خدادادی با اشاره به اسکان خانوار ها در مساجد این منطقه عنوان کرد: ۵۰ خانوار در این منطقه از منازل خود تخلیه و در مساجد و مدارس این منطقه اسکان داده شدند و قرار است که چادر‌هایی در این منطقه نیز برای اهالی این روستا برپا شود.

گفتنی است؛ در نشست شهریور پارسال مدیریت بحران خوزستان در دهدز مقرر شده بود با توجه به مطالعات زمین شناسی و آثار رانش و خطرات احتمالی روستای میراحمد غریبی ها، ساکنان این روستا به مکانی امن جابجا شوند که تاکنون این امر محقق نشده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 451939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟