به گزارش رکنا، جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش شادگان در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر " روشن گذاشتن بخاری، خوابگاه مدرسه دخترانه شبانه روزی ارشاد را به آتش کشید".

در این جوابیه آمده است:

دانش آموزان این شبانه روزی هنگام خروج از خوابگاه و عزیمت به کلاس درس، نسبت به خاموش کردن بخارى خوابگاه اقدام نمى کنند و این امر سبب آتش سوزی پرده‌های خوابگاه می‌شود.

بخاری‌های استفاده شده در این خوابگاه بخاری‌های گازی دیواری دودکش دار هستند که استفاده از آن‌ها در محیط‌های خوابگاهی ممنوعیتی ندارد.

به دلیل جدا بودن محوطه خوابگاهی از کلاس‌های درس دود ناشی از آتش سوزی آسیبی به دانش آموزان وارد نمی‌کند و هیچ دانش آموزی نیز دچار مشکلات ناشی از تنفس دود نمی‌شود.

بلافاصله پس از آتش سوزی و قبل از حضور آتش نشان‌ها در محل، با استفاده از کپسول‌های اطفای حریق موجود در راهرو‌های خوابگاه آتش مهار می‌شود.

در اولین دقایق وقوع این حادثه اکیپی از طرف اداره آموزش و پرورش شادگان برای بررسی موضوع به مدرسه شبانه روزی دخترانه ارشاد اعزام شدند و با توجه به اظهارات سرپرست شبانه روزی و ثبت گزارش، پرونده‌ای برای ارائه به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری تنظیم شده است که به سرعت مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟