به گزارش رکنا، رضا زائر با بیان این مطلب اظهارکرد: این کارگر در پروژه مترو و محدوده سه راه محققی (امین) دچار مصدومیت شده بود که با حضور اورژانس مورد درمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از عملیات نجات آتش نشانان حاضر در محل، اقدامات پیش بیمارستانی اورژانس انجام و مصدوم پس از حضور در بیمارستان امام رضا(ع) و به دلیل نبود مشکل خاصی ترخیص شد.

وی ضمن تقدیر از عوامل آتش‌نشانی و اورژانس گفت: تماس با مجموعه آتش نشانی به منظور حفظ احتیاط‌های لازم بوده و مشکلی از نظر فنی در مجموعه وجود نداشت.

مجری خط یک مترو تبریز:

مصدومیت کارگر مترو سطحی بود

مجری خط یک قطار شهری تبریز گفت: مصدومیت کارگر فعال در خط یک مترو بر اثر سقوط Fall در کارگاه سطحی بوده و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

منطقه آذربایجان شرقی، رضائر اظهار کرد: کارگر فوق در پروژه مترو و محدوده سه راه محققی(امین) دچار مصدومیت شده بود که با حضور اورژانش مورد درمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از عملیات نجات آتش نشانان حاضر در محل، اقدامات پیش بیمارستانی اورژانس انجام و بعد از حضور در بیمارستان امام رضا(ع) و نبود مشکل خاص ترخیص شد.

وی ضمن تقدیر از عوامل آتش‌نشانی و اورژانس گفت: تماس با مجموعه آتش نشانی به منظور حفظ احتیاطه‌ای لازم بوده و مشکلی از نظر فنی در مجموعه وجود ندارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟