سرنوشت ۳ مصدوم تصادف اتوبوس علوم و تحقیقات

صالح اسکندری رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد با بیان اینکه سه مصدوم دیگر حادثه علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند اظهار کرد: محمد امین عابدینی از بیمارستان خاتم الانبیاء ، بهاره کوچه باغبان از بیمارستان لاله و ملیکا فراهانی از بیمارستان عرفان سه دانشجوی دیگری بودند که ترخیص شدند.

رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد درباره دانشجویی که حال وخیمی داشت، گفت: با دعای خیر مردم وضعیت عمومی آرین حقیقت در بیمارستان نورافشار رو به بهبودی است و امیدواریم اوایل هفته آتی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

اسکندری با اشاره به مراقبت‌های پس از ترخیص دانشجویان بیان کرد: دانشگاه آزاد خود را متعهد به مراقبت در منزل و مراقبت‌های پرستاری داخل منزل مصدومان ترخیص شده می‌داند و طی قرارداد‌هایی که بین واحد علوم تحقیقات و پرستاران و بهیاران منعقد شده است مصدومان ترخیص شده از این خدمات در منزل برخوردار می‌شوند.

نصب گاردریل جهت ایمن سازی جاده دانشگاه علوم و تحقیقات

وی درباره ایمن سازی جاده تردد اتوبوس‌های دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات گفت: متوسط شیب این جاده بر اساس اعلام پلیس راهور ۸ درصد و در محل حادثه ۱۵ درصد است؛ از این رو به زودی با نصب گاردریل و سرعت گیر در جهت ایمن سازی جاده اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان رسانه‌های دانشگاه آزاد با اشاره به تغییر محل‌های آموزشی دانشگاه علوم و تحقیقات یادآوری کرد: باید در میان مدت بخش‌های آموزشی و دانشکده‌هایی که دانشجویان در آنجا تردد بیشتری دارند به ارتفاع کمتر از ۱۸۰۰ متر منتقل و بخش‌های پژوهشی و ستادی در ساختمان‌ها و ابنیه‌هایی که در گذشته بالای ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخته شده اند، مستقر شوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟