زشت ترین خانم مدل جهان چه سرنوشت شومی داشت! / پدر صورتش را با اسید سوزاند!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختری جوان در هند که در کودکی قربانی اسیدپاشی پدرش شده بود در مصاحبه ای که رسانه ها از او تهیه کردند درباره زندگی اش و علت وقوع این حادثه Incident صحبت کرد.

آنمول رودریگرز 23 ساله در مصاحبه اش گفت : وقتی 2 ماهه بود و در آغوش مادرش شیر می خورد پدر سنگدل او و مادرش را به طرز فجیعی با اسید سوزاند. در پی این اتفاق مادر بیچاره اش به علت سوختگی زیاد پس از درمان های طولانی جانش را از دست داد و وی پس از این که هنوز پس از چند سال تحت درمان و مراقبت های پزشکی است زندگی موفقی رقم زده به طوری که اکنون در صنعت مد و فشن نقش آفرینی می کند.

این دختر زیبا که قربانی اسیدپاشی پدرش شد در ادامه گفت که پدر بی صفتش به دلیل این که زن بیگناه فرزند دختر به دنیا آورده است آن ها را قربانی اسیدپاشی کرد.

آنمول در حالی که نیمی از بدن و صورت و چشمانش سوخته و کاملا چهره او را بدترکیب شده اکنون در صحنه های مد و فشن تبلیغات انجام می دهد و به عنوان مدل عکاسی در دنیای مد مشغول کار است.

وی همچنین در صفحه اینستاگرامش 25000 فالوور دارد و در نظر کاربران کاملا محبوب وزیبا است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

عکس قربانی اسیدپاشی

کدخبر: 449300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟