حجم ویدیو: 2.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

 در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که کارشناس هواشناسی Meteorology تلویزیون محلی "سن آنتونیو" ایالت تگزاس مشغول تشریح وضعیت هوا بود، ناگهان این یوفوی سیاه‌رنگ با سرعت زیادی از مقابل دوربین زنده عبور می‌کند.

البته در هنگام پخش زنده تلویزیونی شاید بسیاری از بینندگان تلویزیونی متوجه این شی پرنده سیاه‌رنگ نشدند اما با حرکت اسلوموشن این یوفو با وضوح بسیار بالایی قابل مشاهده است. انتشار این ویدئو با واکنش یوفوشناس مشهور، اسکات سی وارینگ همراه بود. اسکات با انتشار این ویدئو در وبلاگ شخصی خود در توضیحی نوشت: "چند دلیل وجود دارد که این یوفو ماهیتی فرازمینی داشت. نخست اینکه شکل این یوفو برخلاف اشیاء پرنده زیادی است که فیلم‌هایی از آنها منتشر می‌شود. در حالت زوم، رنگ یوفو به رنگ سیاه خاکستری تغییر پیدا می‌کند و پس از دور شدن ناگهان رنگ آن به دلیلی ناشناخته به رنگ سفید تبدیل می‌شود.

گفتنی است؛ ویدئوی رویت این یوفو در پخش زنده تلویزیونی ایالت تگزاس، در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ویدئوی رویت یک یوفوی سیاه‌رنگ در آسمان ایالت نیویورک آمریکا خبرساز شده بود. در ویدئویی که توسط یکی از شهروندان تهیه شده بود، این یوفو در حالی که با سرعت بسیار زیاد و باورنکردنی در میان ابرها در حرکت بود، دیده می‌شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟