به گزارش گروه حوادث رکنا، شهرام 41 ساله که به اتهام تعرض به نگین دختر 12 ساله اش بازداشت شده است، پس از انتقال به دادسرا به بازپرس پرونده گفت: از مدتی پیش تحت تأثیر دوستان نابابم به استفاده از مواد مخدر شیشه و کریستال روی آوردم. در ابتدا این ماده مخدر را به صورت تفریحی مصرف می کردم اما رفته رفته به شیشه اعتیاد پیدا کردم و روزی دو بار مصرف می کردم.

وی ادامه داد: تحت تأثیر مصرف شیشه به من توهم دست می داد تا جاییکه گمان کردم همسرم گوسفند است و به همین دلیل قصد داشتم که اورا ذبح کنم تا از گوشتش استفاده کنم اما خدا رحم کرد و در واپسین لحظات متوجه شدم که او همسرم است.

شهرام ادامه داد: رفته رفته با خانواده خویش بخاطر مصرف مواد مخدر به مشکل خوردم و هر روز با همسرم درگیر بودم. تا اینکه در یکی از شب ها زمانی که همه خواب بودند به سراغ نگین دخترم رفتم و در حالیکه وی خواب بود جلوی دهان اورا گرفتم و به طرز وحشیانه ای به او تجاوز کردم. پس از اینکه کارم تمام شد توهمات شیشه از بین رفته بود و تازه متوجه شدم که به چه اقدام کثیفی دست زدم. همسرم نیز در آن لحظه به داخل اتاق آمد و متوجه تمام ماجرا شد. سپس با پلیس تماس گرفت و مأموران با حضور در محل مرا دستگیر کردند.

بنابراین گزارش، بازپرس پس از ثبت اظهارات متهم دستور انتقال وی را به بازداشتگاه صادر کرد.

نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس

کدخبر: 445078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟