به گزارش گروه حوادث رکنا، مهین 45 ساله که به اتهام اداره کردن خانه فساد دستگیر شده است، پس از انتقال به دادسرا به بازپرس پرونده خود گفت: از مدتی پیش که جواد همسرم فوت کرد برای تأمین هزینه های زندگی خویش دچار مشکل شده بودم به همین دلیل تصمیم گرفتم به صورت ساعتی صیغه مردان هوس ران شوم. تا اینکه از کنار این کار توانستم پول خوبی بدست بیاورم.

وی ادامه داد: ماجرا به همینجا ختم نشد چرا که تصمیم گرفتم کار خود را وسعت دهم. به همین دلیل یک کانال در شبکه های اجتماعی راه اندازی کردم و از زنانی که مایل بودند با من همکاری کنند دعوت به عمل آوردم.در ادامه خانه ای در حومه شهر خریدای کردم و در آنجا اتاق هایی را ایجاد کردم و آن زنان را به آنجا بردم..

این زن خاطر نشان کرد: در ادامه کار خود را از مشتریان قدیمی خود شروع کردم و با دعوت آنها به خانه زنانی را که استخدام کرده بودم در اختیار آنها قرار دادم و خود نیز مدیریت آن خانه فساد را بر عهده داشتم.

مهین در ادامه بیان کرد: رفته رفته آن خانه مشهور به خانه خاله مهین شد و تمام مردان هوس ران و کثیف آنجا را می شناختند. آنها به آنجا می آمدند و در ازای یک ساعت خلوت با زنانی که من در آنجا استخدام کرده بودم مبلغ 200 هزارتومان پرداخت می کردند.

این زن گفت: تا اینکه یک روز مأموران پلیس به آنجا یورش آودند و تمام مردان و زنانی که در آنجا در وضعیت بدی قرار داشتند همه را دستگیر و به اداره پلیس منتقل و آنجا را نیز پلمپ کردند.

بنابراین گزارش، بازپرس پس از ثبت اظهارات مهین دستور انتقال مهین به بازداشتگاه را صادر کرد.

 

کدخبر: 445073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟