خسارت 18 میلیاردی سیلاب به راه های شهری و روستایی اندیکا

کورش دهنو، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا با اشاره به بازدید میدانی کارشناسان این اداره از راه های این شهرستان گفت: از ابتدای سال آبی جاری (اول مهر) تاکنون، حدود 18 میلیارد ریال به راه های ارتباطی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

وی در تشریح جزئیات میزان خسارت ها اظهار داشت: سیلاب به راه های اصلی 7 میلیارد ریال، راه های فرعی 4 میلیارد ریال و ابنیه فنی را در این شهرستان 7 میلیارد ریال خسارت زده است.

دهنو به ارسال گزارش این خسارت ها به فرمانداری و ستاد بحران اندیکا اشاره و بیان کرد: هم اکنون با فروکش کردن رودخانه های فصلی تردد در همه جاده های روستایی و بین شهری این شهرستان برقرار است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا اذعان داشت: 3 تیم راهداری از آغاز فصل بارندگی تا پایان فصل زمستان در منطقه تاراز مستقر شده و در مواقع خاص به ویژه بارش برف و ریزش سنگ از کوه، کار بازگشایی این مسیر را انجام می دهند.

شایان ذکر است؛ در شهرستان اندیکا حدود 850کیلومتر راه وجود دارد که از این آمار 163 کیلومتر راه اصلی و فرعی آسفالته، 187کیلومتر راه روستایی آسفالته و 500کیلومتر راه روستایی و عشایری فاقد آسفالت است که از این 500کیلومتر 320کیلومتر در حوزه راهداری و حدود 180کیلومتر در حوزه امور عشایر قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟