فیلم دردناک از آخرین لحظات زندگی فوتبالیست مشهور+ تصویر
حجم ویدیو: 7.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است آخرین لحظات زندگی بازیکن یکی از تیم های فوتبال باشگاهی روسیه را پیش از مرگ به تصویر می کشد. آلکسی لوماکین، بازیکن لوکوموتیو مسکو در حالی که جسدش کاملا یخ زده بود داخل یک رودخانه پیدا شد. این بازیکن 18 ساله پیش از مرگ به همراه یکی از دوستانش اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده بود.

ویدئویی که منتشر شده است این بازیکن را پس از خروج از رستوران در حال عبور از یک منطقه پوشیده از برف نشان می دهد. او لحظاتی بعد در حالی که به یک رودخانه سقوط کرده بود جانش را از دست داد. جسد بی‌جان و یخ‌زده آلکسی داخل رودخانه پیدا شد. همچنین در ویدئوی منتشر شده یک روباه در حال حمل ژاکت این بازیکن فوتبال دیده می شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه، پلیس ژاکت این فوتبالیست را حدود 100 متر دورتر از جسدش پیدا کرد. شواهد اولیه نشان می‌دهد آلکسی در اثر سرمازدگی ( hypothermia) در حالی که دمای هوا در شب حادثه7- بود جانش را از دست داده است. اما آزمایش‌های انجام شده بر روی جسد این فوتبالیست و اظهارات مادرش نشان می‌دهد او داروی تروپیکامید (Tropicamide) مصرف کرده بود که منجر به واکنش نامناسب بدن شد.

بنا به گفته دوست قربانی، آنها اقدام به مصرف مشروبات الکلی در یک رستوران کرده بودند و پس از خروج از رستوران آلکسی به سمت خانه اش حرکت کرد. همچنین گزارش پلیس نشان می دهد که قربانی پیش از مرگ با یک راننده تاکسی درگیر شده و او قربانی را از تاکسی بیرون انداخته است. آلکسی پس از پیاده شدن از تاکسی تلاش کرد تا با استفاده از یک مسیر میانبر خود را به خانه برساند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس روسیه در مورد مرگ این فوتبالیست ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟