رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت:بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ روبروی کارخانه سیمان شهرستان طبس یک کودک یک و نیم ساله جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت:بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی خودرو روبروی کارخانه سیمان شهرستان طبس، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو 206 با 3 سرنشین واژگون شده است که در این حادثه کودکی یک و نیم ساله و مادرش مصدوم و توسط اورژانس جاده ای به بیمارستان اعزام شده اند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه کارشناس پلیس راه علت تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو اعلام کرد، گفت: متأسفانه کودک حادثه دیده هنگام انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با توصیه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد: کاربران جاده ای هنگام رانندگی در مسیرهای کویری به ازای هر دو ساعت رانندگی بایستی حداقل 20 دقیقه استراحت کنند تا موجب بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگران نشوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟