اطلاع از آخرین جزئیات زلزله کرمانشاه

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران وزارت کشور با اشاره به زمین‌لرزه‌ ۶.۴ ریشتری کرمانشاه اظهار کرد: این زمین لرزه در حوالی قصر شیرین و سرپل ذهاب به عمق 7 کیلومتر رخ داد که حدود 17 کیلومتر با شهرستان سرپل ذهاب و 10 کیلومتر با شهرستان قصر شیرین فاصله داشته است که به محض اطلاع عوامل اجرایی استان از جمله؛ هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دیگر دستگاه های مربوط برای خدمت رسانی بسیج شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون خوشبختانه علیرغم بزرگی زلزله، خسارت چندانی در قصر شرین اتفاق نیفتاده،گفت: حدود 15 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، ضمن اینکه همه عوامل مربوطه به این موضوع هم در حال بررسی همه جانبه اوضاع بوده و دستگاه های ما هم آماده باش هستند.

نجار با اشاره به اینکه در اولین ساعات حادثه، وزیر کشور را در جریان موضوع قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: وزیر محترم هم دستورات ویژه ای برای خدمات رسانی را ابلاغ کردند که سازمان مدیریت بحران استان هم در ساعات اولیه تشکیل جلسه داده است.

وی تصریح کرد: ما در ساعات اولیه حادثه Incident طی تماس هایی که با فرمانداران و شهرداران مناطق زلزله زده داشتیم، آنچنان اوضاع نابسمان نبوده و برق شهرستان قصرشیرین هم در فاصله کوتاهی وصل شده و امیدواریم اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 439856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟