به گزارش رکنا، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولی‌عصر(عج) درباره جزئیات این حادثه Incident اظهار کرد: ساعت 23:25 شب گذشته آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولی‌عصر، خیابان فیاضی به سامانه 125 اعلام شد که با توجه به کثرت تماس‌های شهروندان، آتش‌نشانان 6 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه خودروی تنفسی و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی ساختمان 7 طبقه در حال ساخت اداری ـ تجاری با 7 طبقه زیرزمین بود؛ در طبقه منفی 3 فضایی به وسعت بیش از 200 متر به انبار مصالح ساختمانی تبدیل شده و مقدار زیادی یونولیت، لوله پولیکا و سایر مواد پلاستیکی در آن قرار داشت، دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بود.

وی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی تمام طبقات را فرا گرفته بود، خاطرنشان کرد: در طبقه منفی 6 (محل اسکان کارگران) ده‌ها نفر از کارگران مشغول استراحت بوده و در وضعیت بسیار خطرناکی محبوس شده بودند.

ملکی با اشاره به بالا بودن شدت حرارت و دود در این حادثه متذکر شد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با استفاده از دستگاه‌های تنفسی از حجم دود و حرارت عبور کرده، خود را به محل اسکان کارگران رسانده و مشغول تخلیه کارگران شدند.

وی تصریح کرد: ده‌ها نفر از کارگران (حدود 50 نفر) با احتیاط کامل از محل حادثه خارج شدند و اگر در این کار تأخیر صورت می‌گرفت وضع وخیم‌تر می‌شد؛ خوشبختانه تمامی کارگران زنده بودند و فقط دو نفر از آنها دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به مصدومیت یکی از آتش‌نشانان در این حادثه گفت: در نهایت آتش خاموش شد و در ساعت 4:15 عملیات به پایان رسید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟