حجم ویدیو: 3.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36
حجم ویدیو: 8.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20

137840

به گزارش رکنا، رییس پلیس راه گلستان گفت: در پی برخورد تانکر نفتکش با خودرو همراهان وزیر کار در این استان متاسفانه 2 تن جان باختند.

سرهنگ علی عبدی افزود: این حادثه حوالی ساعت 16 در حاشیه سفر استانی وزیر کار به استان گلستان رخ داد.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه تانکر نفتکش با یک دستگاه تویوتا لندکروزر برخورد کرد که در پی آن 3 تن به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه مطلع شدیم 2 تن از همرهان وزیر کار تا کنون در این حادثه جان باختند.

به گفته وی علت حادثه هم‌اکنون از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

بازاشت راننده تانکر حمل سوخت در پی تصادف  خودروی حامل رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونش/ پرونده قضایی تشکیل شد

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: در جریان تصادف Crash خودروی حامل رییس سازمان تامین اجتماعی با تانکر حمل سوخت در ورودی شهر گرگان که متاسفانه منجر به فوت نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدینی معاون حقوقی این سازمان شد، راننده تانکر حمل سوخت بازداشت گردید.

هادی هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: در جریان تصادف Crash خودروی حامل رییس سازمان تامین اجتماعی با تانکر حمل سوخت در ورودی شهر گرگان که متاسفانه منجر به فوت نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدینی معاون حقوقی این سازمان شد، راننده تانکر حمل سوخت بازداشت گردید.

وی افزود: پرونده قضایی تشکیل و در حال تحقیقات مقدماتی است.

رییس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: اجساد به پزشکی قانونی منتقل و اقدامات پزشکی قانونی انجام شده است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور در خصوص این حادثه گفت: ماشین اورژانس طی ۱۰ دقیقه به محل حادثه Incident دکتر نوربخش رسیده است

دکتر کولیوند گفت: ساعت ١٦:٠١ یک مورد گزارش مبنی بر تصادف Crash یک دستگاه لندکروز با کامیون به مرکز اورژانس اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که آمبولانس در عرض ١٠ دقیقه ،ساعت ١٦:١١ دقیقه به محل حاثه رسید.

حنیف دیگر مصدوم سانحه ساعت ١٦:٢٦ به بیمارستان ٥ آذر تحویل داده شد.

وی افزود: با اینکه آمبولانس سریع و در عرض ١٠ دقیقه به محل حادثه رسید ، به علت وخامت حال ٢ نفر از مصدومان این حادثه ، قبل از رسیدن اورژانس حادثه دیدگان توسط وسیله شخصی به بیمارستان انتقال داده شد.

علی نقی مداح جراح بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اعلام این خبر افزود: متاسفانه تلاش های تیم پزشکی برای نجات جان این دو نفر اثر گذار نبود و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

بعد از ظهر امروز ماشین حامل مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور و معاون پارلمانی این سازمان و مدیر کل امور استان های وزارت تعاون در گرگان با یک دستگاه تانکر تصادف کرد.

در اثر این حادثه آقایان نوربخش و تاج الدین و خلیل حنیف به همراه دیگر سرنشین خودرو به شدت زخمی شده و به بیمارستان گرگان منتقل شدند.

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی در خودرو دیگری بوده است.

در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مسئولین برای افتتاح طرحها و شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وزیر را همراهی می کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

8954673_283

8954672_289

توضیحات یکی از پزشکان بیمارستان حکیم جرجانی گرگان درباره فوت رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونش پس از تصادف

کدخبر: 436602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟