حجم ویدیو: 12.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

مزدوران سعودی در استان‌های البیضاء، تعز، الجوف و حجّه متحمل خسارات جانی و تسلیحاتی زیادی شدند و تلاش‌های آنان برای پیشروی به سوی مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شکست خورد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه قانیا در استان البیضاء عملیات نظامی انجام دادند و به مزدوران سعودی تلفات سنگینی وارد کردند.
تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در جبهه مقبنه در تعز با ایستادگی رزمندگان یمنی خنثی شد. همچنین ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تصاویری از هدف قرار دادن یک دستگاه خودروی حامل مزدوران در صحرای الاجاشر در استان الجوف یمن منتشر کرد. تصاویر نشانگر لحظه منفجر شدن این خودروی نظامی و کشته شدن سرنشینان آن است.
تصاویر دیگری نشانگر حمله به مزدوران در صحرای الاجاشر و کشته شدن آنهاست. همچنین شماری از مزدوران سعودی در شکست پیشروی آنان در جبهه حیران در استان حجه یمن به هلاکت رسیدند و یک دستگاه خودروی نظامی آن‌ها منهدم شد.
گزارشگر المسیره در گزارشی گفت: متجاوزان، مزدوران را همانند گله‌های گوسفند به قتلگاه‌ها می‌آورند. تصاویری که می‌بینید از فرار Escape مزدوران از صحنه درگیری‌ها در جبهه حیران است.
شمار زیادی از مزدوران به همراه خودرو‌های نظامی و با پشتیبانی هوایی برای پیشروی در حیران کوشیدند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و یک دستگاه خودروی زرهی هدف حمله مستقیم قرار گرفت و منهدم شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟