سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: چند روز قبل فردی به هویت معلوم در شهر کاکی از توابع شهرستان «دشتی» به پلیس Police مراجعه کرد و از سرقت Stealing گاو صندوق منزلش حاوی بیش از یک کیلوگرم طلا، مقداری پول نقد و اسناد و مدارک خود خبر داد.

وی گفت: پس از بررسی های اولیه محل سرقت به وسیله ماموران انتظامی شهر کاکی، پرونده برای پیگیری‌های تخصصی در اختیار تیم عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گفته واعظی، کارآگاهان با اقدامات تخصصی، پلیسی و بررسی های میدانی از تردد فردی سابقه‌دار در اطراف منزل مالباخته اطلاع یافته و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در ادامه تحقیقات فردی دیگر که همدست این سارق بود شناسایی و دستگیر شد عنوان داشت: با تلاش ماموران خودرو مورد استفاده سارقان شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی های پلیس به سرقت گاو صندوق حاوی طلاجات و اسناد و مدارک اعتراف کرده‌اند گفت: اموال مسروقه در منزل یکی از بستگان متهمان در یکی از روستاهای شهر کاکی کشف و با هماهنگی مقام قضایی به مالباخته تحویل شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟