حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمل هسه سگ ولگرد به یک پسر اهل ترکیه را در یکی از خیابان های این کشور به تصویر می کشد. "عبدالمتین فیدان" 12 ساله که به همراه دو نفر از دوستانش در راه بازگشت به منزل از مدرسه بود ناگهان به طرز غافلگیرانه ای مورد حمله این دو سگ قرار گرفت. پس از حمله ور شدن سگ ها دوستان او موفق به فرار Escape شدند اما این دانش آموز در محاصره این دو سگ قرار گرفت.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد این پسر تلاش می کند با سگ ها مبارزه کند اما سگ ها با حمله ور شدن به او و چسباندن وی به دیوار موجب افتادنش روی زمین می شوند. در ادامه این کودک در حالی که از ناحیه سینه و پا توسط سگ ها گاز گرفته شده بود در حالی که فریاد می زد موفق به فرار از دست سگ ها شد. این ویدئو توسط یکی از دوربین های مدار بسته در شهر "بورسا" در شمال شمال غربی ترکیه تهیه شد.

عبدالمتین پس از فرار از دست سگ ها با پای پیاده خود را به خانه رساند و والدینش را در جریان ماجرا قرار داد. او سپس توسط پدرش بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و مجبور شد تا چند روز را تحت نظر پزشکان بگذراند.

این پسر در این باره گفت : " هنگامی که دوستانم شروع به دویدن کردند من هم شروع به دویدن کردم. اما سگ ها مرا به دام انداختند و چند نقطه از بدن مرا گاز گرفتند. من بدون آنکه کیف مدرسه ام را بردارم شروع به دویدن به سمت خانه کردم. بسیار ترسیده بودم و سگ ها زمانی که به سمت خانه می دویدم پشت سر من می دویدند. "

پدر او نیز با خطرناک دانستن این منطقه به علت پرسه زدن سگ های ولگرد گفت که ممکن بود پسرم جانش را از دست بدهد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟