حجم ویدیو: 3.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

مردی که در یکی از بیمارستان های چین اقدام به ضرب و شتم سه پزشک Doctor کرده بود توسط پلیس Police این کشور بازداشت شد. این مرد که هویتش "ژنگ" اعلام شده است پس از آنکه پزشکان از انجام عمل سزارین زن او سر باز زدند با آنها بصورت فیزیکی درگیر شد و اقدام به ضرب و شتم پزشکان کرد.

در حالی که از زمان زایمان زن 44 ساله این مرد گذشته بود و او نگران سلامتی Health همسرش بود از پزشکان درخواست کرد تا با انجام عمل سزارین زنش موافقت کنند. اما پزشکان بیمارستان در جواب خواسته ژنگ به او اطمینان دادند که هیچ خطری جان همسرش را تهدید نمی کند و نگرانی در مورد سلامتی او وجود ندارد.

ژنگ پس از شنیدن پاسخ پزشکان در حالی که ناگهان بسیار عصبانی شده بود به آنها حمله ور شد. در ویدئویی که منتشر شده است این مرد را در حالی که به یکی از پزشکان جراح حمله ور شده نشان می دهد. در این ویدئو او در حالی که این پزشک را به عقب هل می دهد و به سمت او مشت پرتاب می کند دیده می شود. در ادامه دو پزشک جراح دیگر که شاهد حمله ژنگ به همکار خود بودند وارد درگیری شدند و تلاش کردند تا همکارشان را از صحنه درگیری خارج کنند. بنا به گزارش یکی از رسانه های چین پزشکی که در این حادثه Incident مورد حمله قرار گرفته بود دچار شکستگی استخوان فک و همچنین کبودی در ناحیه چشم شد.

گفتنی است؛ این حادثه در حالی دوباره در چین خبرساز می شود که سالها است خشونت از سوی بیماران و همراهان آنها بر علیه پزشکان در این کشور که با حمله و توهین همراه است و حتی در مواردی به قتل Murder می انجامد به یک معضل جدی تبدیل شده است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟