حجم ویدیو: 2.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار Escape معجزه آسای از مرگ یک راننده موتورسیکلت را حین رقابت سرعت با یک خودروی لامبورگینی به تصویر می کشد. راننده این موتورسیکلت هوندای CBR 1000RR که در حال رقابت با یک خودروی لامبورگینی مشکی بود هنگام سبقت از این خودرو از یک حادثه Incident مرگبار گریخت.
در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود که موتورسوار حین سبقت از سمت راست خودروی لامبورگینی در حالی که درسمت چپ جاده قرار گرفته بود با فاصله اندکی از خودرویی که از روبرو در حرکت بود عبور می کند. خوشبختانه واکنش به موقع موتورسوار مانع تصادف Crashشدید او با خودروی سواری مقابل شد. در لحظه وقوع این حادثه سرعت موتورسوار بیش از 100 مایل بر ساعت ( 160 کیلومتر بر ساعت ) بود.هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو مشخص نشده است.
پس از این حادثه راننده موتورسیکلت که شوکه شده بود از سرعت موتور خود کم کرد و پس از راندن موتور در حاشیه جاده متوقف شد. او سپس در حالی که از موتورسیکلت پیاده شده بود به سمت راننده خودروی اسپورت که کمی جلوتر از او در کنار جاده متوقف شده بود حرکت کرد. آدمین کانال یوتیوب Emre600rr که ظاهرا خود این موتورسوار است با انتشار این ویدئو در کانال یوتیوب خود نوشت : " این بزرگترین اشتباهی بود که تاکنون مرتکب شدم...من یک جای خالی در سمت راست لامبورگینی دیدم و بلافاصله تصمیم گرفتم از آن برای سبقت از این خودرو استفاده کنم. "
گفتنی است؛ اقدام اشتباه این موتورسوار و خوش شانسی او در این حادثه در حالی خبرساز می شود که اقدام عجیب یک راننده خودروی حامل کاروان نیز در یکی از اتوبان های انگلیس خبرساز شده بود. این راننده متخلف که با سرعت زیادی در جهت خلاف اتوبان M40 انگلیس در حرکت بود با چند خودروی دیگر تصادف کرد و صحنه ای وحشتناک را رقم زد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟