سرهنگ "حسین دهقان پور" اظهار داشت: با دریافت مرجوعه قضائی از طرف یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری Fraud از وی، موضوع شناسایی و دستگیری فرد یا افراد سودجو در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی اظهارات مال باخته این پرونده مشخص شد نامبرده منزل خود را به صورت اجاره در اختیار 2 نفر قرار داده که در همین فاصله با مدارک جعلی منزل وی به مبلغ 5 میلیارد ریال به فروش رفته است.

سرهنگ دهقان پور خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی خود متوجه شدند 3 مستاجر پس از قولنامه اجاره منزل به مدارک صاحبخانه و هم چنین ملک وی در طبقه پایین منزل به دلیل سکونت مالک در مشهد با جعل مدارک اقدام به فروش منزل کرده و به شهرستان کرج متواری می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضائی هر 3 متهم پرونده در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائیه به شهروندان توصیه کرد؛ اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرایم در جامعه است و افراد کلاهبردار معمولا با شیک‌پوشی، چاپلوسی و احترام افراطی اقدام به تطمیع قربانیانشان می کنند لذا با عمل به هشدارهای پلیس فرصت ارتکاب جرم Crime را از تبهکاران سلب و خطرات متوجه خود را از بین ببرید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

کدخبر: 425083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟