ماجرای باورنکردنی پسری که 49 روز در دریا سرگردان بود + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پسر 19 ساله اندونزیایی که حین کار در دریا دچار طوفان شده بود، به طور معجزه آسایی از مرگ گریخت. "آلدی نوول آدیلانگ" که به مدت 49 روز در آبهای کشور گوام سرگردان بود و هیچ تجهیزات به همراه نداشت، توسط یک کشتی با پرچم پاناما پیدا شد. این در حالی بود که پیش از این ده‌ها کشتی و دریانورد که برای نجات جان این جوان اعزام شده بودند، موفق به پیدا کردن او نشدند. "آلدی" در تاریخ 14 جولای در اثر وزش یک باد شدید، هزاران کیلومتر از محل زندگی‌اش در سولاوسی دور شد.

او که همیشه به مدت 1 هفته حدود 125 کلیومتر از ساحل دور می شد، نگهداشتن چراغ حین پهن کردن دام یا جمع کردن آن را بر عهده داشت. وقوع طوفان این جوان را به آب های کشور گوام کشاند و او در حالی که تشنه و گرسنه بود این مدت را به تنهایی در وسط دریا سپری می کرد. این جوان در تمام این مدت از آب دریا برای رفع تشنگی خود استفاده می کرد. این در حالی بود که او در هنگام نجات از آنجا که سوار بر قایق نبود، هیچ پارو یا موتوری برای حرکت در دریا نداشت.

آلدی در این باره گفت که هر بار کشتی بزرگی را از دور می‌دید بسیار امیدوار می شد که سرانجام نجات پیدا خواهد کرد اما بیش از 10 کشتی که از کنار او رد شدند، قادر به دیدن و نجات او نشدند. بنا به گفته این جوان او هنگام وقوع طوفان در دریا دچار ترس و وحشت زیادی می شد و گریه می کرد."

در تاریخ 31 آگوست زمانی که کشتی آرپیگیو با پرچم پاناما از کنار آلدی عبور کرد، او شروع به تکان دادن لباسش کرد. در ابتدا خدمه کشتی او را ندیدند. آلدی سپس اقدام به تغییر فرکانس رادیویی که به همراه داشت، کرد. یکی از دوستان آلدی به او گفته بود هنگام دیدن کشتی های بزرگ این کار را انجام دهد. خوشبختانه کاپیتان کشتی سیگنالی را دریافت کرد و متوجه شد در محدوده کشتی یک فرد به کمک احتیاج دارد اما به علت ارتفاع موج در این روز آنها قادر به نزدیک شدن به این جوان نبودند. آنها پس از چهار بار تلاش، طنابی را برای آلدی پرتاب کردند که تا محل استقرار او فاصله داشت. سرانجام این جوان برای گرفتن طناب به داخل دریا پرید و موفق به گرفتن آن شد. این در حالی بود که شدت موج ها بیشتر و بیشتر می شد.

سرانجام خدمه موفق به کشیدن آلدی از میان آب دریا به داخل عرشه کشتی شدند و جان او را نجات دادند. این جوان مالزیایی در ساعت 3 بعدازظهر تاریخ 6 سپتامبر با این کشتی به سواحل ژاپن منتقل و به سفارت اندونزی تحویل داده شد. این جوان اکنون به نزد خانواده اش در مانادوی اندونزی بازگشته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه قتل ملکه زیبایی عراق / تاره فارس چرا کشته شد؟ + تصاویر

این داعشی سر ۹۰۰ نفر را برید+ فیلم گفتگو

مرد روانی پلک های چشم کودک یک ساله اش را با چسب قطره ای چسباند+عکس

مرد 36 ساله پس از تجاوز وحشیانه، گوشت دختر جوان را خورد + عکس

دختر دایی ثریا درباره شوهرش رازی را می دانست! / آنها جدا شدند

اقدام سیاه رویا که از شوهرش راضی نبود! / پلیس در آن خانه چه کرد؟!

شهره 17 ساله چرا به مدرسه نرفته بود؟! / خانم معلم چی می دانست؟

تجاوز بی رحمانه پدر به دختر 20 ساله اش / پزشکی قانونی تایید کرد

عکس / سیل هولناک در تالش

مرد بی رحم لب نامزد زیبایش را با دندان کند +عکس

مسافری از هند 8 زن و 2 مرد شیرازی را کشت و در زیر زمین خانه اش دفن کرد

این زن میلیاردر هم می خواست مثل شهرام جزایر از کشور فرار کند

جراح ایرانی بازیگران فیلم‌های غیر اخلاقی از کشور فرار کرد!

تجاوز  دعانویس به زنانی که باردار نمی شدند / حکم مرگ این متجاوز صادر شده است + عکس

 

کدخبر: 419924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟