عروس جوان را در بیمارستان مشهد گرو نگه داشته اند / او از یک حادثه دلخراش نجات یافته است +  عکس

اهالی خیابان پورسینای مشهد که روزی شاهد انفجاری مرگبار بودند و در غم عزیزان از دست رفته خود به سوگ نشستند، امروز در حالی با مشکلات وحشتناک تری روبه رو هستند که هنوز لوازم منزلشان در زیر خروارها خاک و تکه آجر باقی مانده است و متصدیان و مسئولان مربوط دست از پاسکاری های اداری برنداشته و به بهانه های متعدد از خدمت رسانی به اهالی این منطقه باز مانده اند!یکی از خسارت دیدگان این انفجار مرگبار درباره مشکلاتی که با آن دست به گریبانند  گفت: با آن که حدود یک ماه از وقوع آن حادثه Incident تلخ می گذرد اما هنوز مسئولان هیچ اقدامی برای خاک برداری انجام نداده اند و همه لوازم و اموالم زیر آوار است.

شیرزهی افزود: من در این حادثه چندین نفر از اعضای خانواده و بستگانم را از دست داده ام ولی عروسم را که در ماجرای این انفجار مجروح شده و در بیمارستان امدادی بستری بود، به خاطر ندادن هزینه های درمانی ترخیص نمی کردند تا این که مجبور شدم به دامان خیران پناه ببرم.

این مرد در حالی که سعی می کرد بغض فرومانده در گلویش را نمایان نکند، ادامه داد: با کمک اهالی مسجد و حتی کمک های یک بیمارستان خیریه ای و کمک های عزاداران حسینی بالاخره مقداری از ده ها میلیون تومان مخارج بیمارستان را پرداخت کردم ولی آن ها مدارک پزشکی عروسم را به عنوان گرو نگه داشتند تا بعد از پرداخت بقیه هزینه های درمان، مدارک بیمارستان را برای ارائه به پزشکی قانونی به من تحویل بدهند.

وی با بیان این که اگر چاره اساسی اندیشیده نشود باید نگران «امنیت» هم باشیم افزود: من مستاجر بودم و حالا که آن خانه تخریب شده است سربار برادر مستاجرم شده ام درحالی که حتی پتویی برای خوابیدن نداریم. اگر مالک منزل برادرم متوجه ماجرا شود که ما هم با او در یک خانه زندگی می کنیم احتمال دارد خانه اش را بازپس گیرد!

یکی دیگر از اهالی این منطقه درباره اتصال گاز شهری نیز گفت: بعد از پیگیری رسانه ها، گاز شهری چند منزل را وصل کردند اما هنوز هم گاز تعدادی از منازل به دلایل مختلفی وصل نشده است!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد نیز در تماس خبرنگار خراسان که پرسید آیا علت اصلی وقوع این انفجار مرگبار مشخص شده است یا نه؟ گفت: ما همچنان منتظر «آواربرداری» هستیم تا بتوانیم به کانون انفجار راه یابیم.

آتشپاد دوم مهدی رضایی تصریح کرد: تا زمانی که آواربرداری صورت نگیرد نمی توانیم نظر کارشناسی درباره علت اصلی این حادثه را بیان کنیم. این مقام ارشد سازمان آتش نشانی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون هیچ گونه اقدامی برای آواربرداری صورت نگرفته است؟ نیز گفت: علت آن را باید از مسئولان ذی ربط سوال کنید ولی تاکنون آواربرداری انجام نشده است! قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد نیز که به این پرونده رسیدگی می کند، وی گفت:ما مهلت چند روزه ای را برای تعیین تکلیف این ماجرا به مسئولان و دست اندرکاران داده بودیم تا گزارشی از اقدامات خود را به دادسرا ارائه کنند اما تا روزی که از محل به صورت حضوری بازدید کردیم هیچ اقدامی برای آواربرداری صورت نگرفته بود.

قاضی کاظم میرزایی افزود: با صدور دستوری از سوی دادستان مرکز خراسان رضوی برای رسیدگی سریع تر به حادثه دیدگان و آواربرداری از محل، اکنون باید مسئولان و مدیران ذی ربط پاسخ گو باشند که قرار است امروز (شنبه) گزارش خود را به دادسرا ارائه دهند. وی اضافه کرد: بعد از آن تصمیمات قضایی گرفته خواهد شد.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

فوری / تیراندازی مجدد در محل حادثه تروریستی اهواز + تصویر

روحانی از پرسه زنی دختران و پسران نذری بگیر در ایام عزاداری انتقاد کرد!

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

حمید و 2 فرزندش قربانی عشوه زنانه ناهید شد!

روستایی که پس از زلزله با خاک یکسان شد / سکینه 7 ساله تنها بازمانده بود

طلاق خنده دار عروس و داماد پولدار تهرانی

مرد کلاردشتی زنش را از پشت بام به کوچه پرت کرد / زن بی نوا در دم جان باخت

عروس جوان را در بیمارستان مشهد گرو نگه داشته اند / او از یک حادثه دلخراش نجات یافته است + عکس

قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

در تهران با 3 میلیون تومان آدم می کشند ! / دختری برای قتل خواهر نابغه اش شرور اجیر کرد !

رفتار توهین آمیز با خانم معلم مدرسه روستایی در اتاق مدیر برق ماسال

خط و نشان ترامپ به ایران !

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

کدخبر: 418252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟