حجم ویدیو: 6.61M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

یکی از راه های موثر برای در امان ماندن از دست دزدان و سارقان حرفه ای هنگام ترک منزل پس از رعایت نکات ایمنی داشتن همسایگان مورد اعتماد و امین است. این همسایگان می توانند در نبود صاحب خانه مراقب عبور و مرور افراد باشند و هرگونه حضور افراد مشکوک را مورد بررسی قرار دهند. شاید به همین خاطر است که برخی هنگام رفتن به سفر، همسایه مورد اعتماد شان را از ترک منزل خود آگاه می کنند تا این همسایگان خوب مراقب منزل آنها باشند؛ مانند یک همسایه خوب مالزیایی.
به تازگی در اتفاقی جالب هنگامی که یک دزد The Thief در روز روشن و با خونسردی تمام در حال بازکردن در خانه برای سرقت Stealing بود توسط یکی از همسایگان صاحب خانه فراری داده شد. این همسایه شجاع هنگامی که مشاهده کرد یک فرد غریبه در حال بازکردن در خانه است بلافاصله با اقدام خود موجب فراری دادن او شد.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود این مرد پس از مشکوک شدن به یک موتورسوار که در پشت در خانه همسایه او ایستاده است بلافاصله وارد عمل می شود. او در حالی که با تلفن همراه خود شروع به تهیه فیلم از این دزد می کند از او سوال می پرسد در پشت در این خانه در حال انجام دادن چه کاری است؟ این مرد در ادامه در حالی که به سارق می گوید این خانه کاملا خالی است به سمت در می دود و چند ضربه به در می زند.
سارق در حالی که از او فیلم تهیه می شود و از طرفی انتظار چنین اقدامی را از این مرد شجاع نداشت بلافاصله سوار بر موتور خود می شود و پا به فرار Escape می گذارد. این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماهی مالزی منتشر شد و بسیاری از کاربران عمل شجاعانه این مرد همسایه را مورد ستایش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنت جالبی نوشت : " این همسایه جز آن همسایگانی است که هر کسی باید یکی از آن را داشته باشد."
 این حادثه Incident به تازگی در منطقه "سردانگ" مالزی رخ داد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقشه عروس ثروتمند برای داماد / نمی خواهم مرا ترک کند !

تصویری واقعی از ابوعلی سینا + عکس

آمار تکان دهنده از تجاوز راننده های تاکسی اینترنتی به دختر و زنان !

حمله هولناک 3 زن به نیکی 22 ساله زیر دوش باشگاه زنانه + عکس

گرفتار شدن 2 شهروند ترک در تور خاله‌ شهلا / در پارک چیتگر چه حادثه ای رخ داد؟

پژو 206 با 3 سرنشین زن در خیابان شریعتی نصف شد +تصاویر

سوال نابجا هنگام عقد همه چیز را به هم زد

فیلم هولناک لحظه درگذشت کرم حیدری هنگام تعزیه ظهر عاشورا + فیلم

ازدواج پنهانی پس از دور شدن فامیل ها !

کولاک جدیدترین مرسدس بنز کوپه در میان رقبا!

تست تخم مرغ و پنیر بهترین صبحانه+دستور تهیه خانگی

 

کدخبر: 418068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟