حجم ویدیو: 4.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

پله برقی جز وسایلی است که استفاده نادرست از آن می تواند بسیار خطرناک باشد، مانند عملی خطرناکی که به تازگی پسر 11 ساله اهل منطقه "هونان" چین در یک فروشگاه خرید انجام داد.

در ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد این پسر کنجکاو پس از سوار شدن بر پله برقی در حالی که به نیمه راه رسیده است ناگهان به سمت پایین می دود و پس از بالارفتن از سکوی کنار پله برقی، سر خود را بین نرده پله برقی و دیوار کنار آن قرار می دهد.

این عمل خطرناک پسر نوجوان موجب گیر کردن سر او به مدت 20 ثانیه بین نرده پله برقی و دیوار می شود. در ادامه یکی از پرسنل فروشگاه به کمک پسر خردسال می شتابد و با فشار دادن دکمه توقف جان او را نجات می دهد. خوشبختانه این پسر بازیگوش در اثر این حادثه Incident تنها از ناحیه گردن دچار خراشیدگی شد.

این مورد چندمین حادثه پله برقی طی ماه های اخیر در فروشگاه های خرید چین به شمار می رود. چندی پیش نیز ویدئویی از بلعیده شدن پای یک دختر خردسال هنگام سوار شدن بر پله برقی در یکی از فروشگاه های شهر گویوان چین منتشر شد. این دختر با هوشیاری یکی از مشتریان فروشگاه از این حادثه جان سالم بدر برد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 411159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟