ماجرای بلایی که سر تورج قنبرزاده آمد / کسی او را دیده است؟+ عکس

نامش قنبرزاده و 33 ساله است و در شهرستان ورامین زندگی می‌کند، او معلول ذهنی است و البته برادرش هم معلولیت ذهنی دارد اینها حرف‌های مادر تورج بود که سراسیمه خود را به خبرگزاری تسنیم رسانده بود و درخواست کمک برای پیدا کردند فرزندش داشت.

اشک‌های مادر در فراق و دوری فرزندش قطع نمی‌شد و با همان حال عکس‌های تورج را به دست گرفت و گفت: 6 مرداد فرزندم صبح از خانه بیرون آمده و از آن زمان تا به امروز به خانه برنگشته است.

وی در خصوص ماجرای گمشدن فرزندش بیان کرد: تورج 33 ساله است و معلول ذهنی است اما من هیچ وقت حاضر نبودم فرزندم را به مراکز بهزیستی بفرستم و علی رغم اینکه وی و برادرش هر دو معلول ذهنی هستند اما نزد خودم، همسرم و دو فرزند دیگرم زندگی می‌کنند. تورج از 6 مرداد خانه را ترک کرد و پس از پیگیری‌ها مشخص شد که همان روز تصادف Crash کرده و به بیمارستان امام حسین (ع) تهران منتقل شده است.

این مادر گفت: بر اساس فیلمی که از ورود پسرم به بیمارستان موجود است وی دقایقی بعد بیمارستان را ترک و تا به امروز مشخص نیست فرزندم کجاست.

وی گفت: البته موضوع را به کلانتری و پلیس Police آگاهی هم اطلاع داده‌ام و عکس فرزندم را در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و مکان‌های عمومی نصب کرده‌ام.

تورج قنبرزاده معلولیت ذهنی داشته و فاقد کارت شناسایی است و از تمام هموطنانی که از وی اطلاعی دارند درخواست می‌شود با این شماره تلفن‌ها 09332950189-09334580239-02136254677 تماس بگیرند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مادر و دختر زیبایش به طرز وحشیانه ای به شهادت رسیدند+ تصاویر

پیدا شدن جنازه مرد سلاخی شده در جنوب تهران

به شهادت رسیدن 23 سرباز وطن در کردستان

اعدام 3 مرد کثیف در هرمزگان / آنها شرافت یک زن را بر باد دادند!

مرگ نوزاد بخاطر لاکچری‌بازی هنگام زایمان !

این زن علیه پسر نوبخت شکایت شوم کرد! + عکس

طلاق مینا که راز مخوف شوهرش را می دانست!

یک فاجعه / معلم خصوصی با 22 دختر 16 ساله چه کرد؟! + عکس

دست درازی فروشنده ها ی بی حیا به دختر بد لباس! + عکس

اعتراف عجیب شرور معروف تهران / زندگی ام شبیه وحید مرادی است + فیلم و عکس

درخواست شیطانی دختر عموی عروس از تازه داماد

 

کدخبر: 405986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟