تصاویری باورنکردنی از سرایت آتش سوزی  به خانه های لاکچری در کالیفرنیا + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، آتش سوزی در شمال کالیفرنیای آمریکا به قدری گسترده شده که تاکنون اراضی زیادی را به اندازه دو سوم از مساحت کل لس آنجلس نابود کرده است. شهروندان زیادی هم در حال تخلیه محل زندگی خود هستند و آتش نشانان با وجود دمای بالا و طاقت فرسای هوا به تلاش برای مهار آتش مشغول هستند.

اداره جنگلداری و آتش نشانی کالیفرنیا در بیانیه ای اعلام کرد: این آتش سوزی گسترده جنگلی از دو قسمت مندوسینو و لیک در حدود 145 کیلومتری شمال سانفرانسیسکو آغاز شد.

8429780_235

رئیس اداره جنگلداری و آتش سوزی کالیفرنیا اعلام کرد: فصل آتش سوزی تازه شروع شده است. این آتش سوزی هم اکنون ششمین آتش سوزی گسترده در تاریخ کالیفرنیا محسوب می شود. چهار مورد از بزرگترین آتش سوزی های تاریخ کالیفرنیا از سال 2012 تاکنون رخ داده است. اما در آتش سوزی امسال، اراضی جنگلی بیشتری در مقایسه با سالهای قبل در آتش سوخته است.

8429781_112

فرماندار کالیفرنیا هم پس از بازدید از اراضی سوخته شده اعلام کرد: این بخشی از روندی است که باید به آن عادت کنیم. در هفته گذشته آتش سوزی های گسترده کالیفرنیا 117300 هکتار از اراضی جنگلی را سوزانده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آتش سوزی مندوسینو به اندازه 71 درصد از مساحت کل لس آنجلس را سوزانده است. این آتش سوزی باعث شده است که تاکنون بیش از 20 هزار نفر از ساکنان این منطقه خانه های خود را تخلیه کنند و تاکنون بیش از 100 بنا ویران شده است.

8429783_316

آتش سوزی مندوسینو حتی از «آتش سوزی کار» که در شهرستان شاستا و ترینیتی در کالیفرنیا آغاز شده، هم گسترده تر است. آتش سوزی کار تاکنون به کشته شدن دست کم 6 نفر و ویران شدن بیش از 1500 بنا منجر شده است. آتش نشانان تا روز گذشته (شنبه) فقط توانسته بودند 41 درصد از کل آتش سوزی گسترده کار را مهار کنند و تعدادی از ساکنان این مناطق توانستند به خانه های خود بازگردند.

8429784_591

بنابر اعلام مرکز آتش نشانی بین المللی، آتش سوزی های آمریکا در سال جاری میلادی تاکنون حدود 2 میلیون هکتار از اراضی را سوزانده است که این رقم از میانگین 10 سال گذشته بسیار بالاتر است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه حمله مرد ناشناس به دخترجوان در کوچه خلوت+فیلم

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه + عکس

تجاوز به دختر شیرازی در خانه جوان شیطان صفت /  شهلا معلم خصوصی بود + عکس

بلایی که داخل ماشین بر سر نوعروس تهرانی آمد/ حسن به اعدام محکوم شد+عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

این دختر 18 ساله چادری کیست؟!+ عکس و جزییات هولناک

اعتراف به قتل یکی از قوی ترین مردان ایران + عکس قاتل و مقتول

قتل نوعروس در روز هفتم ماه عسل / داماد اعتراف کثیفی کرد + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

پسر عاشق پیشه پس از ازدواج دختر خاله اش رفتار شیطانی کرد

دیده شدن یک روح در فیلمی که اتفاقی گرفته شد + فیلم

 شوهرم را خواب کرد و بالای سرم آمد! / نقشه مرد شیطان صفت برای تصاحب زن جوان یک مرد ناشنوا در مشهد

خواب 4 میلیارد تومانی تبهکاران تهرانی در خانه اعیانی پسر تاجر + عکس

کدخبر: 404395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟