حجم ویدیو: 2.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بعد از ظهر امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری با ورود یک ابر سیاه همراه با رعد و برق و وزش باد شهر تبریز را باران و تگرگ فرا گرفت و در عرض چند دقیقه برخی نقاط شهر به شبه دریاچه تبدیل گشت.

بارش شدید باران موجب بروز سیل شده و تردد در خیابان‌های تبریز را با مشکل مواجه کرده و حتی در مناطقی خودروها در سیل گیر افتاده‌اند.

85

بارش سنگین باران و تگرگ به حدی بود که در برخی نقاط از جمله ائل‌گلی و ولیعصر خودروها از تردد در خیابان بازماندند و توان تردد نداشتند.

این بارش‌ها که با رعد و برق شدید و برخی اوقات با تگرگ همراه بود، منجر به آبگرفتگی معابر در برخی مناطق شهر از جمله ائل گلی و ولی عصر تبریز و ورود آب به مغازه‌ها و خانه‌ها شد.

87

گزارشهای دریافتی از مناطق مختلف این کلانشهر حاکیست در برخی مناطق ، ورود آب به داخل خانه ها و مغازه ها زندگی عادی مردم را مختل کرده است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با اشاره به آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری در پی وقوع بارندگی و سیلاب شدید در این شهر گفت: نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه در تلاشند تا با رفع آبگرفتگی مانع مسدود شدن معابر و بروز هرگونه مشکل در رفت و آمد شهروندان شوند.

برزگر جلالی بیان کرد:آب باران در حاشیه شهر به برخی منازل و مغازه های شهروندان نفوذ کرده که ماموران شهرداری و آتش نشانی در حال ارایه خدمات به ساکنان آن ها هستند و با ایجاد مانع، از نفوذ آب باران به این منازل جلوگیری می کنند.

وی علت آبگرفتگی این منازل و مغازه ها را طغیان مهرانه رود در پایین دست اعلام کرد. وی به شهروندان توصیه کرد با رعایت اصول ایمنی تردد و از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی هفته گذشته با صدور اطلاعیه ای از ورود سامانه جدید بارشی به استان از اواخر دیروز( جمعه) خبر داده بود.براساس این اطلاعیه، فعالیت اصلی این سامانه از روز جمعه گذشته تا فردا یکشنبه بوده و با توجه به شدت بارش های رگباری به ویژه در نیمه جنوبی، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شکنجه فجیع دختر جوان جلوی دوربین + فیلم تکاندهنده

فرار عروس خانم با پول های داماد قبل از رفتن به حجله! + عکس

پشت پرده مرگ دختر 17 ساله در تعقیب و گریز با گشت ارشاد در تبریز

محمد و همسرش دختری را 16 سال برده خود کرده بودند + عکس

دونالد ترامپ چرا به ایران آمد ؟ +عکس

کار گذاشتن دوربین مخفی در حمام خانه زن همسایه توسط پسر دانشجو + عکس

دونالد ترامپ چرا به ایران آمد ؟ +عکس

انتشار اولین عکس ها از داعشی ها در تهران + تصاویر

امید و آرمان را می شناسید؟ / آنها 2 قاتل مخوف فراری در تهران هستند! + عکس بدون پوشش

راز معلم شوم در بیابان های ورامین چه بود؟ + عکس

اقدامات وقیحانه بهار و شوهرش شب ها در آژانس های اینترنتی + عکس

زن خائن شوهرش را به دست خواستگار اسیدپاش اش سوزاند

گفتگوی بهت آور با قاتل محمد حسین ۱۰ ساله / لباس هایش را در آوردم چون پول نداد! + عکس

عجیب ترین ضمانت وام دختران دانشجو / یک عکس بدون لباس!

تمام ناگفته‌های پرونده پزشک تبریزی از زبان مادر المیرا + عکس

3 کودک ماهشهری در نزد دادستان با پدرشان ملاقات کردند / هر سه می لرزیدند + عکس و فیلم

کدخبر: 376328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟