کمک شناور اماراتی برای یافتن ردی از مفقودان حادثه بالگرد در خلیج فارس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ارسلان بهاری میمندی، فرماندار بندرلنگه گفت: این حادثه Incident دیشب برای 2 خلبان و 3 سرنشین بالگرد در اطراف سکوی رسالت در آب های خلیج فارس رخ داد.
وی ادامه داد: درجریان این حادثه یک فروند بالگرد که برای انتقال یک بیمار به لاوان رفته بود پس از سوار کردن بیمار بر اثر شرایط دشوار جوی از جمله سرعت زیاد باد و از دست دادن تعادل به داخل آب سقوط Fall کرد.
فرماندار بندرلنگه اظهار داشت: دراین حادثه یک خلبان بالگرد نجات پیدا کرد ، 2 نفر از سرنشینان شامل پزشکیار و بیمار فوت شده و اجساد آنان از آب گرفته شد.
بهاری میمندی تصریح کرد: هم چنین یک خلبان و همراه بیمار از شب گذشته تاکنون مفقود هستند و تلاش برای پیدا کردن آنان ادامه دارد.
وی یاد آور شد: هم اکنون 2 فروند شناور بنادر و دریانوردی، یک فروند بالگرد شرکت نفت و یک شناور الکترونیکی از کشور امارات متحده به همراه غواصان خبره درحال جستجوی 2 مفقود این حادثه هستند.
وزارت نفت شامگاه سه شنبه اعلام کرد: بالگرد شرکت نفت فلات قاره ایران که برای انتقال یکی از کارکنان که دچار سکته شده بود، به سکوی R1 (میدان رسالت) اعزام شده بود، مدت کوتاهی پس از ترک سکو در راه انتقال بیمار به سمت جزیره کیش سقوط کرد. 
این وزارتخانه افزوده است: تاکنون فوت جواد کاراندیش (بیمار) و بهروز اشکان، پزشکیار تایید و از سلامتی Health کاپیتان سهیلی اطمینان حاصل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟