حجم ویدیو: 2.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

photo_2018-04-06_15-21-43

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید جلال ملکی ظهر جمعه اظهار داشت: در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع بهمن و مفقود شدن ده ها نفر در ارتفاعات شمال تهران، 2 تیم ویژه امداد و نجات آتش نشانی تهران که در تعطیلات و ایام معمول در این ارتفاعات مستقر هستند، به محل اعزام شدند.
وی افزود: تیم فدراسیون کوهنوردی و عوامل و مسئولین تله کابین توچال و هلال احمر نیز به این ارتفاعات حرکت کردند
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: پس از بررسی مشخص شد خبر وقوع بهمن و مفقودی ده ها نفر به این صورت صحت ندارد و چند نفر اسکی باز که در ارتفاعات توچال مشغول ورزش Sport بودند به دلیل تغییرات جوی و وقوع مه غلیظ و بارندگی شدید مسیر را گم کرده بودند.
ملکی بیان داشت: یک نفر از این افرار موفق شده بود که خود را به ارتفاعات پایین تر برساند و اطلاعی از بقیه افراد نداشت و در این حین تیم امدادی هلال احمر و تله کابین نیز با تجهیزات و دستگاه هایی که در اختیار داشتند توانستند به جستجو بپردازند و خوشبختانه موفق شدند در مسیر افراد را پیدا کنند و هیچ فرد دیگری در راه نمانده است. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه نیز با توجه به شرایط جوی موجود در ارتفاعات اعلام شد که هیچ موردی از تلفات جانی نداشتیم و همه نفرات در صحت و سلامت می باشند و به پایین ارتفاعات منتقل شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟