حجم ویدیو: 8.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محسن مومنی با اشاره به آغاز جستجو و امداد رسانی شبانه روزی برای یافتن نفر سوم گمشده در کویر مرنجاب اظهار داشت: پس از پیدا شدن دو نفر از سه گمشده در کویر مرنجاب، جستجو برای یافتن نفر سوم همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سه گردشگر روز یکشنبه بدون راهنما وارد کویر شده و پس از عبور از رمل‌ها وارد مکانی باتلاقی شده‌اند، بیان کرد: دو نفر از سه گمشده پیدا شده و در سلامت کامل بسر می‌برند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اصفهان با اشاره به بسیج تمام امکانات هوایی و زمینی و همچنین استفاده از افراد بومی که به کویر شناخت کافی دارند، خاطرنشان کرد: در طی این مدت، عملیات جستجو به کمک 181 نجاتگر در قالب 40 تیم امداد و نجات، 40 دستگاه خودروی کمک‌دار و 21 دستگاه موتور سیکلت در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: تاکنون 3 سورتی پرواز توسط بالگرد این جمعیت و 10 سورتی پرواز با پاراگلایدر و 2 سورتی پرواز با پهپاد برای پیدا کردن گردشگر مفقودی انجام شده است .
مومنی به گردشگران و کویر نوردان توصیه کرد برای ورود به فضاهایی که شناخت کافی ندارند از افراد زبده و آشنا به منطقه راهنمایی بگیرند.

درعملیات جستوی هوایی خودروی افراد مفقوده شده پیدا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 370889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟