مرگ مرموز پسر پولدار راز شوم رفت و آمد 3 دختر تهرانی به خانه مجردی را لو داد + عکس 2 دختر دادگاه

ساعت 23 جمعه - 18 اسفند- گزارش سقوط Fall مرد 30 ساله ازبرجی درغرب تهران به بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد. به‌دنبال اعلام این گزارش وحضورتیم جنایی درمحل حادثه Incident مشخص شد زمان سقوط، دختر جوانی در طبقه پنجم- خانه قربانی - و دختر دیگری نیز در لابی برج حضور داشته‌اند. بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دو دختر جوان برای بازجویی به دادسرای جنایی انتقال یافتند.
بنفشه، دختر جوان تحصیلکرده که کارمند یک شرکت است در تحقیقات گفت: «یک ماه و نیم ماه قبل درفضای مجازی با مهران آشنا شدم ومدتی بعد به من پیشنهاد ازدواج داد. او می‌گفت با برادرش یک کارخانه دارند. وقتی موضوع خواستگاری و ازدواج را مطرح کرد موضوع را برای خانواده‌ام تعریف کردم و آنها گفتند چون خواستگاری رسمی صورت نگرفته، بهتر است مراقب باشم. تا اینکه مهران چندساعت قبل از حادثه از من خواست به خانه‌اش بروم تا در مورد زندگی آینده‌مان باهم صحبت کنیم.

من هم بدون اینکه به‌کسی حرفی بزنم راهی خانه مهران شدم. ساعت حدود 7 شب به آنجا رسیدم و کمی در مورد زندگی آینده‌مان صحبت کردیم. ساعت 9 و نیم شب بود که زنگ خانه به صدا درآمد. مهران گفت برادرش است و از من خواست به اتاق خواب بروم. لحظاتی گذشته بود که برادرش وارد آپارتمان Apartment شد وسراسیمه خبر از سقوط مهران داد.
درحالی که بنفشه چنین اظهاراتی داشت، سهیلا، دختر دیگری که در محل حادثه حضور داشت به تیم جنایی گفت: یک سال و هفت ماه قبل با مهران درفضای مجازی آشنا شدم و او پیشنهاد ازدواج داد. ارتباط ما ادامه داشت تا اینکه ازحدود دو ماه قبل متوجه رفتارهای مشکوک مهران شدم. او دیدارهایش را با من کم کرده بود و جواب تلفنم را هم درست وحسابی نمی‌داد. ساعاتی قبل از حادثه چند بار با مهران تماس گرفتم اما جواب نداد. از آنجا که نگرانش شده بودم به محل زندگی‌اش آمدم. چون خانه او در برج قرار دارد براحتی توانستم وارد شوم. وقتی به مقابل آپارتمانش رسیدم صدای بلند زن جوان و موسیقی شنیدم. هر چه زنگ زدم کسی جواب نداد و چند دقیقه بعد نگهبان به سراغم آمد و از من خواست برج را ترک کنم. می‌دانستم که مهران از او خواسته تا مرا از آنجا دور کند. به ناچار به لابی برج رفتم و منتظرماندم تا به هرشکل ممکن با مهران صحبت کنم که ناگهان صدایی آمد و متوجه شدیم که مهران به پایین پرتاب شده است.»
ازسوی دیگر کارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی پایتخت در بررسی هایشان دریافتند که مهران سه ماه قبل دختر جوان دیگری را به عقد خود درآورده است.
با توجه به اظهارات دو دختر جوان، بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، دستور تحقیقات تخصصی برای کشف اینکه آیا مهران خودش به پایین پرتاب شده یا اینکه اوتوسط فرد یا افرادی پرتاب شده است را صادر کرد. همچنین بنفشه به‌دلیل اینکه زمان سقوط مرگباردر محل حادثه حضور داشت بازداشت شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

از خلبان هواپیما فقط استخوان هایش پیدا شد + عکس

تجاوز وحشیانه پسر همسایه به لیلا زن جوان آبادانی

باید تا عید نوروز باردار شوم وگرنه شوهرم تهدید کرد منشی اش را به خانه می آورد!

این دختر 26 ساله بی رحم ترین خواهر دنیا است + عکس

جت خصوصی با 11 دختر ترکیه ای در شهرکرد سقوط کرد / شاهزاده استانبول آخرین جشن مجردی را گرفته بود! + عکس و جزئیات

تمام یازده دختر مسافر هواپیما ترکیه ای سوختند و تکه تکه شدند + عکس هواپیما

آخرین تصاویر و اسامی 8 دختر که در سقوط هواپیمای ترکیه ای کشته شدند / آنها برای کنسرت خواننده سرشناسی به امارات رفته بودند + عکس ها

مسافران هواپیمای ترکیه ای سقوط کرده یک دختر ثروتمند و دوستانش بودند / باشاران جشن خداحافظی مجردی داشت + عکس

فوری/ نیروهای امدادی به تکه های هواپیما در محل سقوط رسیدند + عکس

اولین عکس ها از هواپیمای مسافربری سقوط کرده در شهر کرد/ هواپیما هنوز می سوزد +تصاویر

جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج رازگشایی شد

ماجرای آیت‌اللهی که برای تسلیت گفتن شرایط خاص خود را دارد!

حمله به چند مسجد در آلمان +عکس

کدخبر: 364977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟