سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته در حادثه Incident گاز گرفتگی که برای یک زوج جوان در شهر بروجن اتفاق افتاد متأسفانه زن 20 ساله جان باخت و مرد 28 ساله بر اثر گازگرفتگی در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: براساس این گزارش جسد جان باخته برای بررسی‌های بیشتر به مرکز پزشکی قانون Law استان منتقل شدند و علت حادثه در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از دستگیری سارق خودر با 12 فقره سرقت Stealing درعملیات تعقیب و گریز پلیس Police این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودر در سطح شهرستان با اجرای طرح مهار پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

غلامزاده خاطرنشان کرد: در این ارتباط ماموران پاسگاه انتظامی دشتک حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و با استعلام پلاک خودرو و احراز سرقتی بودن آن به راننده دستور ایست دادند.

وی گفت: راننده خودرو ضمن بی‌توجهی به دستور پلیس اقدام به فرار Escape کرد که ماموران با اقتدار و به کارگیری تمهیدات ویژه پلیسی خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های فنی پلیس به 12 فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف استان و همچنین استان‌های هم جوار اعتراف کرد.

غلامزاده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی به عموم شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی به ویژه فقل پدال و دزدگیر مجهز کنند تا سارقان نتوانند به راحتی به مطامع خود برسند.

وی با اشاره به مرگ دو سرنشین موتور سیکلت در کمبرندی 15 خرداد شهرکرد ادامه داد: در پی وصول گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کمربندی 15 خرداد اکیپ گشت پلیس راهور شهرکرد در معیت عوامل اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری افزود: با حضور عوامل پلیس مشخص شد بر اثر برخورد شدید یک دستگاه موتور سیکلت با جدول خیابان راکب و ترک نشین در صحنه تصادف Crash جان خود را از دست داده‌اند.

غلامزاده علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟