فاجعه در چند قدمی تهران/۵۰ مسافر 2 روز در جاده قدیم قم مانده اند!

تعدادی از مسافران و رانندگانی که در مسیر محور قدیم تهران- قم در حال تردد بودند، در اثر بارش برف و کولاک در این مسیر ماندگار شدند.

یکی از افرادی که در این منطقه گرفتار بود، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص چگونگی اوضاع اظهار داشت: ساعت حدود ۱۷:۳۰ شنبه در حال حرکت در مسیر تهران- قم و به سوی قم بودیم که پس از حسن آباد در اثر بارش شدید برف از حرکت بازماندیم.

علی آسوده فر گفت: حدود ۵۰ نفر هم اکنون و پس از گذشت تقریبا ۲ روز در ۳۰ کیلومتر پس از «حسن آباد» و در گردنه «نعلبندان» گرفتار شده و در جاده مانده اند.

وی افزود: بنزین خودروها تمام شده، برخی از این خودروها یخ زده اند و گرسنه هستیم، شب گذشته یکی از افراد در راه مانده به سختی خود را به شهر حسن آباد رساند و توانست نیروهای امدادی هلال احمر را به این منطقه بیاورد، که مقداری بیسکویت و مواد غذایی به ما دادند، که از این افراد تشکر می کنم.

این فرد در راه مانده که وضعیت نامناسبی داشت و به سختی توانسته بود، با خبرنگار مهر تماس بگیرد، اظهار داشت: از نیروهای راهداری تقاضا دارم، تا هوا صاف و روشن است، با مقداری شن و ماسه و بنزین بیایند تا ما نجات پیدا کنیم.

چرمشهر تخلیه شد و اقدامات برای تخلیه نعلبندان ادامه دارد

فرماندار ری در خصوص این افراد به خبرنگار مهر گفت: طول محورهای مواصلاتی و راه های شهرستان ری برابر محورهای چند استان است و به همین دلیل خدمات رسانی به عزیزان در راه مانده قدری دشوار شده است.

هدایت الله جمالی پور گفت: بنده تا ۳ بامداد دوشنبه در محور چرمشهر حضور داشتم و از نزدیک به امدادرسانی و نجات هم وطنان عزیز که در مسیر چرمشهر گرفتار شده بودند، پرداختم، هم اکنون هیچ مسافری در محور چرمشهر در راه نمانده و مسیر به صورت کلی تخلیه شده است.

وی گفت: نیروهای راهداری و فرمانداری را برای کمک رسانی به در راه ماندگان گردنه «نعلبندان» نیز اعزام کردیم و به زودی این عزیزان نیز تخلیه خواهند شد.

فرماندار ویژه ری با بیان این که متاسفانه علی رغم هشدارهای داده شده مردم به راه های فرعی ری وارد شده و جان خود را به خطر انداختند، گفت: از مردم عزیز تقاضا دارم، با تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ وارد محورهای مواصلاتی شوند و از ورود به فرعی ها بپرهیزند.

امداد هوایی به در راه ماندگان چرمشهر و حسن آباد

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران که از داخل هلی کوپتر امداد با خبرنگار مهر گفتگو می کرد، اظهار داشت: ما در حال گشت زنی و غذارسانی به افراد در راه مانده محدوده چرمشهر و گردنه نعلبندان هستیم و از روی آسمان مشاهده می کنیم، که هرجا هم وطنان باشند، حاضر شده و به آن ها غذا و مایحتاج گرمایشی می دهیم.

ابراهیم تاجیک نوری ادامه داد: تاکنون افراد زیادی نجات پیدا کرده اند، اما در محدوده نعلبندان افراد در راه مانده را ندیدیم و جستجو همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شهاب حسینی عزادار شد

ازدواج بازیگر سابق استقلال با هنرپیشه زن+عکس

اولین تصاویر از خودروی ستاره استقلال بعد از تصادف + علت واژگونی

تجاوز دیوید کاپرفیلد شعبده باز بزرگ به دختر 17 ساله / او مرا با نوشیدنی بیهوش کرد و ..!

اعتراف به تجاوز پای چوبه دار در زندان کرج

سرقت عجیب از طلافروشی در تبریز / سارقان تونل حفر کردند و 10 کیلو طلا بردند + عکس

برف‌بازی یواشکی ماشین پلیس شب گذشته در تهران

اتفاقات عجیب و دیدنی از روز برفی در تهران + فیلم و عکس

مفقود شدن دختر فوتبالیست / این دختر 24 ساله چند ساعت بعد در بیمارستان پیدا شد

خواهر مطلقه ام پیشنهاد وقیحانه ای به من داد و..!

نقشه شوم یک مرد برای زن جوانش که از سوئد به ایران سفر کرده بود!

زن 22 ساله وقتی تنهایی به سفر رفت کارمند هتل پیشنهاد عجیبی داد و..!

احتمال وقوع زلزله بزرگ در تهران وجود دارد / مرد پیش بینی زلزله از گسل جوان تهران چه می گوید؟ فیلم و عکس

قهرمان کشتی از 14 سالگی دزد بود!/ فریدون سرنوشت عجیبی دارد! + فیلم و عکس

فیلم عجیب یک مادر قبل از خودکشی برای پسر 4 ساله اش+ عکس

یک اتفاق نادر در فرودگاه مهرآباد در پی بارش برف +عکس دیدنی از تیک آف در جا

کدخبر: 352198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟