مصدومان زلزله کرمان به ۲۹ نفر رسید

سید مصطفی آیت‌الهی‌موسوی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به وقوع زلزله 6.2 ریشتری ‌ساعت 12 و 13 دقیقه و 17 ثانیه و در عمق 10 کیلومتری زمین در منطقه هجدک اظهار داشت: هشت تیم امدادی هلال احمر به همراه مدیرعامل و دو اکیپ هوایی شامل تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد مسکن در منطقه حضور داشتند، گفت: 10 تیم از بنیاد مسکن و 8 تیم از دانشگاه علوم پزشکی از منطقه بازدید کردند.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه براساس آخرین آمار تا این لحظه تلفات جانی نداشتیم، تصریح کرد: تنها تعدادی از دیوار و خانه‌های خشتی و قدیمی باقی مانده از زلزله قبل خراب شدند.

وی با بیان اینکه بیمارستان در آماده‌باش کامل هستند گفت: چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانسی آماده است.

آیت‌الهی‌موسوی با بیان اینکه این زلزله تا کنون 59 پس‌لرزه داشته است افزود: تا این لحظه 38 پس‌لرزه زیر 3 ریشتر، 17 پس‌لرزه بین 3 تا 4 ریشتر و 3 پس‌لرزه بین 4 تا 5 ریشتر بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه قطعی آب و برق نداشتیم گفت: تنها قطعی ارتباطات داشتیم که خوشبختانه برطرف شده است.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان افزود: بر اثر این زلزله 23 نفر در شهر کرمان به بیمارستان‌های شهید باهنر، 3 نفر بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) و 3 نفر به بیمارستان راور مراجعه کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 336462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟