برخی مدارس مناطق زلزله زده دچار آسیب شدند

محسن بیگی عصر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان اطهار داشت: با وجود اینکه زلزله در ساعت حضور دانش آموزان در مدارس رخ داد هیچگونه آسیبی به دانش آموزان وارد نشده است.

وی افزود: امروز یک مانور واقعی زلزله را در مدارس داشتیم و بسیاری از دانش آموزان در همان کلاس درس به پناهگاه ها رفتند و معلمان تحت تاثیر آموزش هایی که دیده بودند دانش آموزان را هدایت کردند همچنین در هنگام خروج اتفاقی برای دانش آموزان به وجود نیامده است.

محسن بیگی بیان داشت: میزان آسیب در مدارس شهرستان های راور، زرند، چترود و شهر کرمان که در زمین لرزه هفته گذشته دچار خسارت شده بودند آشکارتر شده است؛ اما در مجموع در ارزیابی مدارس مشکل خاصی وجود نداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: هجوم خانواده ها برای رسیدن به مدرسه مقداری فضای روحی و روانی را برای خانواده ها، دانش آموزان و فرهنگیان فراهم کرد و خواهشمندیم مردم آرامششان را در این مواقع حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه چهار مدرسه در شهر کرمان در پس لرزه های هفته گذشته تخلیه شدند، بیان داشت: این مدارس را به شیفت عصر منتقل کردیم و در مجموع هفت مدرسه اکنون در شهر کرمان دو شیفت هستند.

محسن بیگی گفت: مدارس شهر کرمان، راور، چترود و زرند فردا (چهارشنبه) تعطیل است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 336458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟